دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » قتل در تهران به خاطر 300 هزار تومان بدهي

قتل در تهران به خاطر 300 هزار تومان بدهي

0
351
کد خبر: 24689

میار: دو کارگر ساختمانی که طی درگیری با صاحبکارشان، وی را به قتل رسانده بودند متواری شدند.

به گزارش میار، ظهر جمعه هفته گذشته ماموران کلانتری 159 بیسیم در تماس با  بازپرس ويژه قتل پایتخت، خبر از کشته شدن مردی جوان در ساختمانی نیمه کاره دادند.

سریعا پس از این، بازپرس ساسان غلامي به همراه تیمی زبده از کارآگاهان جنایی تهران در محل حضور یافتند و تحقیقات ابتدایی خود را در این زمینه کلید زدند. طی تحقیقات میدانی مشخص شد دو کارگر ساختمانی با صاحبکار خود درگیر شده و پس از به قتل رساندن وی از محل متواری می شوند.

در ادامه تحقيقات از نگهبان ساختمان انجام شد كه وي ماجراي درگيري را اينچنين تشريح كرد: امروز دم در ساختمان دو نفر كمين كرده بودند تا اينكه يكدفعه پيمانكار سنگ كاري ساختمان از راه رسيد. آن دو نفر كه بدون اطلاع من سر راه پيمانكار كمين كرده كارگرانش بودند. يكي از آنها مدعي بود كه از صاحبكارش سه ميليون و 300 هزار تومان اجرت كارش را طلبكار بوده كه 300 هزار تومان از آن مانده است و در واقع كمين كردن اين دو كارگر براي پيمانكار سنگ كاري ساختمان نيز به اختلاف حساب شان باز مي‌گشت. وقتي او دو كارگرش را ديد بين‌شان جر و بحث صورت گرفت و براي ادامه بحث به داخل ساختمان، واحدي كه مخصوص تعويض لباس‌شان بود، رفتند. در آنجا در حال صحبت بودند كه مدت زماني گذشت و دو كارگر سنگ كاري، در حالي كه من دم در ايستاده بودم از ديوار پشتي ساختمان فرار كردند. با متوجه شدن اين موضوع به داخل ساختمان بازگشتم و يكدفعه مقتول را ديدم در حالي كه دستش را روي شكم خود گذاشته  وغرق در خون است. واقعا صحنه وحشتناكي بود چراكه دو كارگر متواري، با چاقو شكم مقتول را به طرز فجيعي دريده بودند. در ادامه به اورژانس و پليس زنگ زدم كه با رسيدن اورژانس مشخص شد مقتول فوت كرده است.

تحقیقات میدانی در این زمینه تکمیل و به دستور بازپرس غلامی جسد برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد. گفتني است پرونده‌اي برای شناسایی مخفیگاه متهمان و دستگیری آنها در اختیار کارآگاهان جنایی اداره دهم پایتخت قرار گرفته است.

دسته بندی: حوادث / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید