دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » بلای وحشتناکی که شب بازی ایران و پرتغال بر سرم آمد/ هنوز شب ها کابوس می بینم

بلای وحشتناکی که شب بازی ایران و پرتغال بر سرم آمد/ هنوز شب ها کابوس می بینم

0
348
کد خبر: 23839

میار: در این پرونده كه در شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران مورد رسيدگي قرار گرفت، خانم جواني شب بازي تيم هاي فوتبال ايران و پرتغال در جام جهاني، به خوابگاه دانشگاه خود مراجعه كرده و عنوان مي كند كه از سوي يك راننده مسافركش مورد تجاوز قرار گرفته است.

اين خانم كه طي چند روز آينده قرار است از دكتراي خود در دانشگاه تهران دفاع كند، صبح ديروز در برابر قضات شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران به اين شرح به طرح شكايت خود پرداخت: من شب بازي جام جهاني ايران، قصد بازگشت به خوابگاه از دانشگاه را داشتم. هيچ اتوبوسي در خيابان نبود و با توجه به شلوغي خيابان ها به خاطر بازي جام جهاني،‌ تصميم گرفتم يك ماشين گذري سوار شوم. يك پرايد شامل دو مسافر و يك راننده مسافركش جلوي پاي ام ايستاد. راننده كه متهم پرونده است پس از مدتي دو مسافر را پياده كرد و به من پيشنهاد داد تا مرا به دم خوابگاه در خيابان كارگر برساند. من نيز پذيرفتم كه او يكدفعه حوالي اتوبان جلال آل احمد متوقف شد و به زور مرا مورد تعرض قرار داد و وقتي ديد كه نمي تواند از كارهاي خود راضي شود به كار خيلي زشتي در برابر چشمان من دست زد كه از آن شب تا به الان من هرشب كابوس آن را مي بينم. از شما تقاضا دارم براي متهم اشد مجازات را در نظر بگيريد.

در ادامه متهم در جايگاه قرار گرفت و با رد اتهام خود گفت: من هيچ كاري با اين خانم نكردم. او را صحيح و سالم به در خوابگاه اش رساندم و خودش به من گفت كه با من رابطه داشته باش و به من پيشنهاد كثيفي داد. او به من گفت بايد به من پول بدهي تا راضي شوم با تو رابطه برقرار كنم. درواقع من از اين خانم كه حالا با اين شكايت واهي اش باعث شده است زندگي ام به هم بريزد، شاكي هستم. من كاري با او نكردم و همانجا پياده اش كردم و به خانه ام بازگشتم.

در ادامه قاضي عبداللهي، رياست شعبه چهارم به متهم گفت: اگر گفته هاي كنوني تو را قبول كنيم، گفته هاي گذشته ات را كه در تناقض كامل با اين صحبت هايت مي باشند را چه كار كنيم. شاكي خودش شماره ماشين تو را برداشته بود و به پليس داد و پليس نيز با همين سرنخ توانست تو را بازداشت كند كه آن موقع شما در دادسراي جنايي تهران، مدعي شدي، آن شب به باشگاه رفته بودي و اصلا مسافركشي نمي كردي و حتي گفته بودي اين خانم را در طول عمرت نديده اي اما الان چيزهاي ديگري مي گويي و مدعي هستي اين خانم را سوار كرده اي و صحيح و سالم به مقصدش رسانده اي.

در ادامه متهم كه هيچ پاسخي در برابر اظهارات رياست دادگاه نداشت، به عنوان آخرين دفاعيات عنوان داشت: بي گناه هستم. در انتها قضات نيز با توجه به مدارك موجود در پرونده وارد شور شدند تا براي مجازات متهم تصميم گيري كنند. 

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید