جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حامی گمشدگان » فاطمه زهرا یک و نیم ساله پیدا شد

فاطمه زهرا یک و نیم ساله پیدا شد

0
548
کد خبر: 23242
میار: هنوز مدت زيادي از پیدا شدن باران كوچولو نمي گذرد كه خبرها حاکی از پیدا شدن فاطمه زهرا که در شوش گمشده بود دارد.

شب سه شنبه بود كه پدر فاطمه زهرا غريب زاده به همراه خانواده اش در خانه پدرزنش در محدوده شوش تهران دعوت بود. در آنجا تصميم گرفته مي شود پدر فاطمه زهرا براي خريدن غذا بيرون برود و فاطمه زهرا كه دلتنگ پدرش مي شد گريه را سر مي دهد و پدر كه نمي دانست بچه را به چه كسي بايد سپرد، او را بغل مي كند و كنار دختربچه چهار ساله خود در حياط خانه پدرزنش مي گذارد تا كنار هم بازي كنند و در ادامه از خانه خارج مي شود.

حدودا يك الي دو ساعت از اين اتفاق مي گذرد و بعد از اينكه سفره پهن شده بود تا همگي سر سفره غذايشان را بخورند خانواده متوجه عدم حضور فاطمه زهرا مي شوند كه با توجه به شلوغي خانه به دليل مراسم عقدكنان دايي فاطمه زهرا، تا به آن لحظه كسي متوجه ماجرا نشده بوده است.

سريعا پس از اين ماموران كلانتري هاي جواديه، كيانشهر، بيسيم و ... در جريان موضوع قرار مي گيرند و پدر و خانواده و اهالي محل نيز همه جا را به دنبال دختر كوچولوي گمشده مي گردند تااينكه هيچ اثري از دختر كوچولو پيدا نمي شود.

پدر فاطمه زهرا تا صبح همه جا را به دنبال دختربچه‌اش گشته بود و صبح دیروز به دادسرای امورجنایی رفت و ماجرای ناپدید شدن دختربچه‌اش را به بازپرس جنایی گزارش کرد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی پرونده برای ردیابی دختربچه گمشده وارد عمل شدند و تحقیقات در این زمینه به صورت ویژه کلید خورد و بالاخره این کودک کوچک نیز با تلاش های پلیسی پیدا شد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید