جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حامی گمشدگان » عباس پيرجهان را پيدا كنيد+ تصوير

عباس پيرجهان را پيدا كنيد+ تصوير

0
574
کد خبر: 20269

میار: بازپرس شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران با قرار دادن تصوير عباس پيرجهان كه مفقودي يكي از پرونده هاي اين شعبه مي باشد درخواست شناسايي اين فرد را توسط شهروندان كرد. در صورت شناسايي اين فرد يا داشتن هرگونه اطلاعي از سرنوشتش با اداره يازدهم آگاهي تهران بزرگ به شماره تلفن 51055511 تماس حاصل نماييد.

رسيدگي به اين پرونده از اوايل امسال و با شكايت خانمي در جريان يك فقره فقداني آغاز شد. اين خانم با حضور در شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران مدعي بود كه پسرش از خانه رفته و ديگر كسي از او خبري ندارد.

به دليل اينكه مفقودي با خودروي خود در يكي از تاكسي هاي اينترنتي كار مي كرد قرار بر اين شد كه ابتداي امر براي پيدا كردنش خودروي او تحت تعقيب قرار بگيرد اما اين سرنخ راه به جايي نبرد و خودروي اين فرد در حالي پيدا شد كه هيچ اثري از ربايش و سرقت در آن نبود و تنها آثار چند قطره خون داخل خودرو مانده بود كه نشان از درگيري فقداني با افرادي ديگر داشت.

با اين اوصاف ماموران اداره آگاهي با هماهنگي بازپرس كامران رضواني به بررسي هاي بيشتر اين موضوع پرداختند و تا به الان نيز تحقيقات گسترده اي را در اين رابطه انجام داده اند اما به هر سمتي كه رفته اند بن بست بوده و تا به الان مشخص نشده است كه عباس پيرجهان (مفقودي) كجا ناپديد شده است.

بازپرس رضواني با قرار دادن تصوير مفقودي در اختيار رسانه ها براي انتشار، از شهروندان خواست كه در صورت ديدن مفقودي و يا داشتن هرگونه اطلاعي در رابطه با اين موضوع، ماجرا را با شماره تلفن 51055511 كه مربوط به اداره يازدهم آگاهي تهران بزرگ است در جريان بگذارند.

دسته بندی: حوادث / حامی گمشدگان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید