دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » ماجراي فجيع تجاوز به دختر جوان در عباس آباد

ماجراي فجيع تجاوز به دختر جوان در عباس آباد

0
701
کد خبر: 19342

میار: دختر جواني كه يكشنبه هفته گذشته در مسير بازگشت به خانه بود در اداره پليس مدعي شد كه هدف تجاوز فردي در ماشين راننده سرويس كار خود قرار گرفته است. تحقيقات براي رازگشايي از گره اين پرونده به جريان افتاده است.

چهارشنبه هفته گذشته بود كه دختر جواني پاي در شعبه دوازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران گذاشت و به قضات اين شعبه گفت: من يكشنبه شب سوار ماشين سرويس كار خود شدم تا از سر كار به خانه‌ام در عباس آباد حوالي خاورشهر بازگردم. نزديكي‌هاي خانه خودمان طبق معمول از ماشين پياده شدم تا قسمتي از راه را كه پياده مي‌رفتم تا خانه طي كنم اما يكدفعه ماشين سرويس دوباره به سمتم آمد و گفت سوار شو تا در اين تاريكي و خلوتي نه كسي مزاحمت شود و هم اينكه تا دم خانه‌ات تو را برسانيم. من هم قبول كردم. راننده بود و مرد ديگري كه از دوستان راننده بود و او را چند باري ديده بودم اما آنها از مسير اصلي به خانه ما منحرف شدند و بعد از اينكه در كنار اتوبان پارك كردند راننده به بهانه‌اي پياده شد و دوست او كه سوار ماشين بود با تهديد چاقو و گاز گرفتن بدنم، مرا مورد تجاوز قرار داد. حتي من خواستم با گرفتن تيغه چاقو از اين كار او ممانعت كنم كه او بي‌خيال نشد و با چاقو دستم را نيز بريد كه آثار آن روي دستم مانده است.

با توجه به اينكه ادعاي دختر جوان نياز به بررسي‌هاي دقيق داشت، قضات شعبه دستور دادند تا هرچه سريعتر دختر جوان به پزشكي قانوني برود و مورد معاينه قرار بگيرد و با مشخص شدن حقيقت موضوع و شناسايي متهم، به زودي او بازداشت خواهد شد.

دسته بندی: حوادث
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید