دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » راز حمل جسد در ماشین مکانیزه حمل زباله چه بود|‌ پليس تهران در برابر پرونده قتل پیچیده

راز حمل جسد در ماشین مکانیزه حمل زباله چه بود|‌ پليس تهران در برابر پرونده قتل پیچیده

0
543
کد خبر: 17511
میار:  آخرين پيگيري هاي خبرنگار ما از ماجراي كشف جسد در ميان زباله هاي تجميع شده در آرادكوه در منطقه كهريزك، نشان از وقوع يك جنايت فجيع در پايتخت دارد.
راس ساعت 11 صبح امروز بود كه رئيس بازيافت بخش زباله هاي جمع آوري شده در آرادكوه كهريزك در جريان كشف يك جسد ميان  زباله هاي محل قرار گرفت.
سريعا پس از اين پليس و متعاقبا بازپرس كشيك قتل نيز در جريان موضوع قرار گرفتند و براي كشف راز اين جنازه به محل كشف جسد رفتند.
با توجه به وضعيت جسد و حمل آن از مبدايي نامعلوم به محل جمع آوري زباله، تشخيص اينكه متوفي چگونه كشته شده است ميسر نبود و تنها مشخص شد جسد براي مردي 30 الي 25 ساله با هويتي نامعلوم است.
در ادامه با حضور اكيپي از تشخيص هويت آگاهي تهران بزرگ، تحقيقات اوليه در زمينه موضوع كليد خورد و مشخص شد كه به احتمال زياد متوفي شب گذشته توسط يكي از ماشين هاي مكانيزه حمل زباله به اين محل آورده شده است.
ساعت مرگ متوفي نيز بين 24 الي 48 ساعت تعيين شد و در ادامه پرونده رسيدگي به اين موضوع با دستور بازپرس كشيك در اختيار ماموران اداره آگاهي قرار گرفت.  
جسد با دستور بازپرس كشيك به پزشكي قانوني منتقل شد تا پرده از راز قتل برداشته شود.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید