چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » جالب » پرسه زدن شیر در کویت باعث وحشت مردم شد! +فیلم

پرسه زدن شیر در کویت باعث وحشت مردم شد! +فیلم

0
555
کد خبر: 17009
شیر خانگی که از دست صاحبش فرار کرده بود موجب وحشت رانندگان در یکی از جاده های کویت شد.



به گزارش پايگاه خبري نيک رو؛ شیر سرگردان در یکی از جاده های منطقه "کباد" کویت موجب رعب و وحشت رانندگان و ساکنان محلی شد. این شیر که به عنوان یک حیوان خانگی نگهداری می شد پس از فرار از دست صاحبش وارد خیابان شد. در ویدئویی که منتشر شده است این شیر را در کنار یکی از جاده های منتهی به این منطقه نشان می دهد.

در ابتدای ویدئو این شیر در حالی که در کنار جاده روی زمین خوابیده دیده می شود. سپس این حیوان از جای خود بلند و به یکی از رانندگان حمله ور می شود.
پرسنل حیات وحش محلی قبل از آنکه شیر به کسی آسیب برساند با کمک یک داروی آرامبخش موفق به دام انداختن و انتقال آن به باغ وحش محلی شدند. علی ال قتان، مدیر محلی مرکز چهارپایان اهلی کویت در این باره گفت : " این شیر احتمالا یک حیوان خانگی بوده است که از قفس و از دست صاحبش فرار کرده است."


گفته می شود مقامات مسئول محلی اکنون صاحب شیر را شناسایی کرده اند. این مرد احتمالا به زندان محکوم خواهد شد و یا باید جریمه سنگینی را بابت نگهداری غیرقانونی این شیر پرداخت نماید. همچنین انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی موجب ترس و وحشت کاربران شد.
گفتنی است؛ سال گذشته نیز ویدئویی از یک مرد پاکستانی در حالی که با خودروی خود یک شیر را حمل می کرد منتشر شد. او پس از دستگیری به پلیس گفت که این شیر مریض بوده و او در حال انتقال آن به یک دامپزشکی بوده است.
دسته بندی: جالب / فیلم
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید