جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » خانواده و جوانان » نازنين زهرا در چنگال گرگ كثيف| پليس همچنان به دنبال متهم متواريست+‌ فيلم و جزئيات

نازنين زهرا در چنگال گرگ كثيف| پليس همچنان به دنبال متهم متواريست+‌ فيلم و جزئيات

0
1 181
کد خبر: 16629

میار: دختربچه پنج ساله كه گرفتار پدر معتادش شده بود به بهزيستي تحويل داده شد

نازنين زهرا بالاخره از دست پدرش نجات پيدا كرد. بله درست فهميديد. او به دست پدرش گرفتار شده بود و به مدت هفت شبانه روز خواب و خوراك نداشت و به انواع شكنجه ها دچار شده بود تا اينكه بالاخره با مدد نيروي انتظامي او پيدا شد.

نازنين در چنگال پدر


با جست و جو از منابع محلي مشخص شد پدر و مادر نازنين زهرا از يك سال پيش به دلايلي از هم جدا شده بودند و همچنين پدر نازنين زهرا معتاد بوده است و در رابطه با همسر سابق او بارها از او درخواست تمكين كرده بود. مادر نازنين زهرا اما امتناع مي كرده و با توجه به اينكه هم مادر و هم پدر در يك روستا به نام دولت آوا زندگي مي كردند بالاخره پدر كاري را كه نبايد مي كند.

حضانت بچه با مادر نازنين زهرا بوده تا اينكه جمعه 19 ماه جاري متهم يعني پدر نازنين زهرا به دنبال فرزندش مي رود و وقتي او را در كوچه پيدا مي كند مي دزدد. از نحوه دزديدن يا ربايش بچه هيچ اطلاعاتي در دست نيست و فقط مشخص است كه پدر اقدام به ربودن او كرده است هرچند تا اينجا كه مشخص شده عليه ش هيچ شكايتي نيز در اين زمينه ثبت نشده است چراكه بالاخره حضانت نازنين زهرا دست مادر بوده و پدر حق بردن او را نداشته است.

يك شب پدر تصميم مي گيرد به جاي تهديد اين بار با ويدئو فرزندش را بترساند و چند ويدئو به مادر نازنين زهرا مي فرستد كه شايد تعداد اين ويدئوها به 10 عدد برسد اما هيچكدام از آنها به غير از دو ويدئو در فضاي مجازي منتشر نشده است و اينطور كه مشخص است پدر با اين كارهايش قصد داشته مادر را مجبور به تمكين كند و اين چيزي است كه تا به الان از ويدئوهايي كه ديدنش براي هيچ كسي ميسر نيست بر مي آيد.

در نتيجه اين اقدامات بود كه مادر نازنين زهرا قرص مي خورد و خودش را مي كشد! او به بيمارستان مرند منتقل مي شود و سه روز در كما بوده تا اينكه صبح چهارشنبه به هوش مي آيد و او به خانواده اش ماجرا و علت خودكشي اش را توضيح مي دهد. با اين تفاسير بود كه سريعا همه پيگير ماجرا مي شوند.

وقتي كسي پيگير نيست

به گزارش یول‌پرس، در حالی که مسئولان بهزیستی شهرستان مرند از پیگیری موضوع کودک آزاری و متواری بودن پدر نازنین زهرا خبر داده‌اند، مادر این کودک، ضمن تکذیب هرگونه پیگیری موضوع از سوی مسئولین، از تداوم تهدیدهای همسر سابق خود خبر داد.

پیامک‌های ارسالی از سوی پدر نازنین زهرا به مادرش تائیدی است بر این ادعای خانم «س.د»؛ و وی در این پیامک‌ها که از صبح امروز با هدف تهدید و ارعاب مادر این کودک ارسال می‌کند، تهدید نموده است که در صورت عدم پذیرش درخواست‌های وی دختربچه را به قتل خواهند رساند.

براساس گزارش خبرنگار ما و با توجه به محتوايي كه به دست مان رسيده است، پدر نازنين زهرا در ارسال پيام هايي به مادر دخترش مي گويد سر بي خون بچه ات را برايت خواهم فرستاد و در پيام ديگري قبل تر از اين پيام نيز عنوان مي كند كودك را شقه شقه خواهد كرد!

 با انتشار اولين ويدئو كه در اختيار پايگاه خبري يول پرس قرار گرفته بود بالاخره واكنش هاي مسئولين نيز تحت افكار عمومي و شبكه هاي اجتماعي و انتشار فيلم در فضاي مجازي آغاز مي شود و در آخر نازنين زهرا نجات داده مي شود و پدر كه از ماجراي ورود دادستاني به ماجرا با خبر شده بود خيلي سريع محل را ترك مي كند و در محلي مخفي مي شود. 

ضعف قانوني يا...

«ا.ن» یکی از آشنایان نازنین زهرا نیز در گفتگو با خبرنگار یول‌پرس مي گويد: تاکنون بیش از ده فیلم مرتبط با شکنجه این دختربچه از سوی پدرش به خانم س.د ارسال شده که در آن‌ها صحنه‌های دردناکی همچون سوزاندن بدن کودک با سیگار مشاهده می‌شود. متاسفانه نیروی انتظامی با این ادعا که در خصوص چنین موضوعاتی از آزادی عمل برخوردار نیست از پیگیری ماجرا سر باز زد و ما را به دادستانی ارجاع دادند. دادستانی نیز تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نداده است.

انتشار فيلم ها به صورت گسترده

اولين ويدئويي كه از اين اقدامات وحشتناك پدر نازنين زهرا به بيرون درز مي كند توسط پايگاه خبري يول پرس بوده و در ادامه، اين ويدئو خيلي سريع در شبكه هاي اجتماعي تسري پيدا مي كند تا اينكه بالاخره واكنش مسئولان نيز با توجه به حساسيت موضوع شروع مي شود. گفتني است كه هفت روز تمام اين دختربچه نزد پدرش بوده و مشخص نيست در اين ايام او چه بلاهايي سر دختربچه بيچاره درآورده است. براساس گزارش خبرنگار ما در گفت و گو با يكي از خبرنگاران محلي اين منطقه مشخص شد متهم پرونده مادر نازنين زهرا را به تجاوز به دخترك بينوا نيز تهديد كرده بود!!!

نازنين زهرا در بهزيستي

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی به دنبال انتشار ویدئوهای دلخراشی از کودک آزاری توسط پدر دختر بچه ای در یکی از روستاهای مرند به نصرنيوز مي گويد: از ظهر روز گذشته بهزیستی شهرستان مرند اقدامات لازم را برای نجات این کودک آغاز کرده است. ویدئوهای منتشر شده تا حدی دلخراش هستند که امکان مشاهده کامل آنها دشوار است. برخورد با کودک آزاری و نجات کودکان از بند چنین والدینی وظیفه اورژانس اجتماعی بهزیستی است و از ظهر روز گذشته که ویدئوی شکنجه این کودک خردسال در شبکه های اجتماعی منتشر شد بهزیستی شهرستان مرند دادستانی و پلیس شهرستان را در جریان امر قرار داد و تلاش های برای پیدا کردن این پدر و دختر آغاز شد. بهزیستی استان بر اساس قانون از طریق دادستانی شهرستان طرح شکایت کرده و موضوع را پیگیر است که به محض پیدا کردن این کودک خردسال موقتا در اختیار بهزیستی قرار گیرد تا پس از انجام معاینات از سوی پزشکی قانونی و تایید کودک آزاری اقدامات قانونی و قضایی لازم انجام گیرد. همکاران بهزیستی به صورت جدی پیگیر موضوع بوده و منتظر حکم قضایی هستیم تا کودک برای همیشه در اختیار بهزیستی قرار گیرد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید