شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » پشت پرده بلای فجیعی که سر پسربچه ۱۵ ساله تهرانی آمد

پشت پرده بلای فجیعی که سر پسربچه ۱۵ ساله تهرانی آمد

0
583
کد خبر: 14784
میار: پسر نوجواني در خزانه تهران با شيوه حلق آويزي خودش را كشت. با توجه به مشكوك بودن ماجرا با دستور بازپرس جنايي پرونده اي در اين زمينه در شعبه سوم دادسراي جنايي تهران تشكيل شده است.

عصر دوشنبه هفته گذشته بود كه بدن بي جان پسري به درمانگاهي در منطقه خزانه تهران منتقل شد كه نشانه هايي از حلق آويزي در او وجود داشت. سريعا اقدامات درماني درباره او انجام شد اما هيچ موفقيتي براي بازگرداندن او كه طبق گفته خانواده اش خودش را حلق آويز كرده بود به دست نيامد و به اين ترتيب بازپرس كشيك قتل پايتخت در جريان موضوع قرار گرفت.

سريعا پس از اين بازپرس سجاد منافي آذر به همراه تيمي از ماموران كلانتري در محل حضور يافتند. خانواده متوفي كه پسربچه 15 ساله اي بود مدعي شدند فرزندشان خودش را حلق آويز كرده بود كه آنها سررسيدند و او را پايين آوردند اما قبل از اينكه به درمانگاه برسند فرزندشان جان به جان آفرين تسليم كرده بود.

تحقيقات نشان از اين داشت كه گردن پسربچه به طور كامل شكسته است و با دستور بازپرس جنايي تهران جسد به پزشكي قانوني فرستاده شد. گفتني است اين پسربچه جزو درسخوان هاي كلاسش بوده و طبق گفته هاي والدينش مشكل خاصي نداشته است.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید