دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » پدري كه با تهديد فيلم سياه به دختر نوجوانش تجاوز مي كرد| در جنت آباد تهران رخ داد!

پدري كه با تهديد فيلم سياه به دختر نوجوانش تجاوز مي كرد| در جنت آباد تهران رخ داد!

0
1 130
کد خبر: 14676

 صبح چهارشنبه‌ گذشت مادري به همراه دخترش در دادگاه كيفري يك استان تهران حضور يافت و از شوهر سابق خود به اتهام تجاوز به دختر 15 ساله اش شكايت كرد.

اين مادر كه صبح چهارشنبه هفته گذشته در دادگاه حضور يافته بود به قاضي قربانزاده گفت: 4 سال است كه از شوهرم طلاق گرفته ام. دخترم نيز كنار پدرش در خانه اي در جنت آباد زندگي مي كرد.

مادر گريان كه در شرف ازدواج بود و به خاطر اين اتفاق مجبور شده بود ازدواج را رها كند و براي رسيدگي به كارهاي دخترش به دادگاه بيايد ادامه داد: اين موضوعي كه الان براي آن طرح شكايت كرده ايم در موقع زندگي مشترك مان نيز براي دخترم اتفاق افتاده بود اما آن موقع توانسته بودم جلوي شوهرم را بگيرم كه دخترم 9 سالش بود و پدرش با وجود سن كم دخترش قصد تعرض به او را داشت.

در ادامه دختر گريان جلو آمد و اشك ريزان گفت: از فروردين ماه بود كه يك شب پدرم به سراغم آمد و به زور به من تجاوز كرد. او از اين عمل زشت خود فيلمبرداري هم كرد و بعد از آن هر 5 الي 6 روز يك بار سراغم مي آمد و با تهديد من به پخش كردن آن فيلم از من مي خواست كه به خواسته شنيع او تن دهم.

اين دختر نوجوان كه پزشكي قانوني نيز موضوع تجاوز را در مورد او تاييد كرده است ادامه داد: ديگر خسته شده بودم و با اينكه مي دانستم مادرم در شرف ازدواج است به او زنگ زدم و گفتم كه توروخدا بيا و برايم كاري كن. چون پدرم به من تجاوز مي كند.

در انتهاي رسيدگي، با توجه به اينكه موضوع اين پرونده در صلاحيت دادگاه انقلاب تهران بود با دستور قاضي قربانزاده،‌ پرونده براي بررسي هاي بيشتر به دادگاه انقلاب تهران فرستاده شد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید