یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » دو سارق مرد بيچاره را به بهانه داعشي بودن كشتند| آنها در شريف آباد فرد ديگري را هم كشته بودند+ تصوير

دو سارق مرد بيچاره را به بهانه داعشي بودن كشتند| آنها در شريف آباد فرد ديگري را هم كشته بودند+ تصوير

0
499
کد خبر: 14290
میار: قاتلان سارق براي دفاع از مقدسات مالباخته را كشتند!

دو سارق كه حين سرقت هاي خود مرتكب قتل مرد جواني شده بودند ديروز صبح در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران حضور يافتند و در دفاع از خود مدعي شدند مالباخته بيچاره را به اين دليل كشتند كه او به مقدسات و اسلام توهين كرده بود و قصد داشت به داعش بپيوندد. اين ادعاها در حالي مطرح شده است كه هيچكدام از دوستان مقتول چنين ادعايي را مطرح نكرده اند و تنها برادر مقتول گفته است كه او با خنده يك بار گفته كه قصد دارد به داعش بپيوندد. تحقيقات در اين پرونده همچنان در جريان است.

روز چهارم آبان ماه سال 94 بود كه پليس شريف آباد در جريان يك فقره كشف جسد آغشته به خون در حوزه استحفاظي خود قرار گرفت. ماموران پليس سريعا براي مشخص شدن اصل موضوع به محل اعزام شدند كه مشخص شد متوفي با ضربات متعدد چاقو به شكم كشته شده است. به اين ترتيب پرونده اي در اين زمينه تشكيل شد و تلاش براي شناسايي قاتلان در دستور كار پليس قرار گرفت. تحقيقات نشان مي داد دو دزدي كه در اين ناحيه به سرقت هاي ديگري نيز دست زده اند مقتول را كشته اند و از صحنه قتل نيز مشخص بود قاتلان قصد سرقت از مقتول را داشتند.

با اين تفاسير متهم اصلي پرونده بازداشت شد و دوستش را نيز لو داد. او در اظهاراتي ضد و نقيض درباره انگيزه قتلش مدعي شد كه به دليل اينكه متوفي به مقدسات و اسلام توهين كرده است چنين كاري كرده اند. همچنين آنها مدعي شدند ما قصد سرقت داشتيم كه او در برابر ما مقاومت كرد و ما قصد كشتن را نداشتيم و اصلا نفهميديم چاقو چطور به شكم او برخورد كرد.

تحقيقات در اين پرونده به جريان افتاد و دوستان مقتول ادعاهاي سارقان را رد كردند. آنها مدعي شدند مقتول چنين توهين هايي نكرده است. سارقان علاوه بر اين موارد مدعي بودند كه مقتول قصد پيوستن به داعش را نيز داشته است و سرش را نيز براي همين تراشيده بود كه بعدا اين ادعاي آنها توسط برادر مقتول نيز به تاييد رسيد اما باز هم دوستان مقتول چنين ادعاهايي را رد كردند و در نتيجه قرار شد قضات شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران جلسه اي براي حضور متهم به همراه شهود ترتيب دهند. ديروز صبح اين جلسه در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران تشكيل شد و زمانيكه متهمين در جايگاه قرار گرفتند ادعاهاي خود را تكرار كردند. اين جلسه كه براي بار دوم تشكيل شده بود بار ديگر به دليل عدم حضور برادر متهم در شعبه هشتم تجديد شد و قرار شد اين بار برادر مقتول احضار شود و اگر براي  ارائه شهادت به دادگاه نيايد بايستي اين بار جلب شود تا اظهاراتش را بار ديگر در مقام شهادت در دادگاه بيان كند.

گفتني است كه متهمان اين پرونده در جريان سرقت ديگري نيز قتل ديگري انجام داده اند و در آن پرونده نيز متهم هستند كه رسيدگي به آن اتهامشان در محكمه ديگري جريان دارد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید