یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » این مرد کثیف در ساعات خلوتی روز، وارد مغازه هایی می شد که فروشنده خانم داشتند و از آنها درخواست...

این مرد کثیف در ساعات خلوتی روز، وارد مغازه هایی می شد که فروشنده خانم داشتند و از آنها درخواست...

0
869
کد خبر: 14165

میار: سرهنگ حسن نورآبادي، رئيس كلانتري ۱۱۹ مهرآباد در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: چندي پيش بود كه سرقت از مغازه دارهاي خانم در محدوده اين كلانتري به ماموران تجسس ما گزارش مي شد. با توجه به اين سرقت هاي سريالي، ماموران اين کلانتری از شكات اظهارات گرفتند كه شكات همگي در اظهاراتي متحد عليه پسري جوان شكايت داشتند كه اين پسر جوان با مراجعه به آنها و درخواست شارژ اقدام به ربودن كارت عابربانك شكات كرده بود.

يكي از شكات كه خانم جواني بود در طرح شكايت خود مدعي مي شود: ساعت خلوتي مغازه بود كه مرد جوان و هراساني داخل شد و از من خواست كه برايش شارژ بگيرم. با وجود اينكه مي خواستم در برابر خواسته اش مخالفت كنم او با من از سر ترحم صحبت كرد و خواهش زياد كرد تا اينكه بالاخره مرا راضي كرد برايش با كارت عابربانك خودم و از دستگاه پوز شارژ خريداري كنم. در حال خريد شارژ بودم كه بعد از وارد كردن رمز عابربانك يكدفعه متوجه شدم كارتم را از من گرفته و متواري شده است. كمي به دنبالش دويدم در حاليكه حالم دست خودم نبود و جا خورده بودم. حالا كه ماجرا را پيگير شده ام مي فهمم از كارتم مبلغ هنگفتي را به كارت ديگري جابجا كرده است.

تحقيقات در راستاي اين موضوع به جريان مي افتد اما در انتقال پول ها از كارت عابربانك افراد معتاد استفاده مي شد و همین شناسایی متهم را با دشواری روبرو کرده بود  در حالیکه هیچکدام از مالباخته ها نیز در فروشگاه خود دوربین مداربسته به کار نبرده بودند. با اين حال پليس با پيگيري هاي خود و اقدامات فني و پليسي ويژه توانست به ردي از متهم برسد و او را در پاتوق مصرف مواد مخدرش بازداشت كند.

به گزارش میار، متهم پس از دستگيري مدعي شد به دليل اعتياد و بي پولي دست به اين كارها زده است. گفتني است كه متهم 27 ساله اين پرونده، با ادعاي خريد شارژ و با ظاهر موجه خود به سادگي به اين سرقت ها مبادرت داشت. در اين پرونده شش شاكي شناسايي شده است كه هر شش نفر متهم را شناسايي كرده اند.

سروان سجاد مطلبي در رابطه با اين موضوع به متصديان فروش مغازه ها علي الخصوص خانم هاي جوان كه به اين شغل مبادرت دارند هشدار مي دهد: توجه داشته باشيد كه به خريداراني كه درخواست خريد شارژ دارند اعتماد نكنيد و به هيچ عنوان گول ظاهر موجه اين افراد را نخوريد و به ويژه در ساعت هاي خلوتي روز وسواس بيشتري در اعتماد به خريداران به خرج بدهيد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید