دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » برادرم با زنم بگو و بخند داشت/ درخواست بررسی دی.ان.ای فرزندانم معلوم کرد...

برادرم با زنم بگو و بخند داشت/ درخواست بررسی دی.ان.ای فرزندانم معلوم کرد...

0
807
کد خبر: 14079
میار: مرد برادركش از قصاص گريخت

مردي كه برادر خودش را به دليل ظن به رابطه او و همسرش كشته است ديروز صبح در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران از بابت جنبه عمومي جرم محاكمه شد.

سال گذشته بود كه ماموران انتظامي در غرب تهران در جريان يك فقره برادركشي قرار گرفتند. سريعا ماموران براي انجام تحقيقات در محل حضور يافتند و با تاييد قتل بازپرس كشيك قتل را نيز در جريان موضوع قرار دادند.

مرد برادركش در اظهارات خود به بازپرس گفت: من به برادرم از مدت ها پيش شك داشتم تا اينكه اين شكم بيشتر شد و حتي درخواست بررسي دي.ان.اي فرزندانم را نيز دادم. تحقيقات در آنجا نشان از اين داشت كه فرزندانم براي خودم هستند اما باز هم خيالم راحت نشد و چون همه در فاميل در مورد رابطه زنم و برادرم صحبت مي كردند من برادرم را با ضربات چاقو كشتم.

تحقيقات در اين پرونده تكميل شد و به دليل اينكه اولياي دم از قصاص قاتل اعلام گذشت كرده بودند ديروز صبح اين متهم در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي حشمت الله توكلي محاكمه شد و قول داد كه پس از آزادي از زندان حتما به فرزندان برادرش نيز رسيدگي خواهد كرد.

در انتهاي جلسه قضات براي صدور راي وارد شور شدند.



تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید