یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » شكايت يك زن از مينا و شوهرش به اتهام تجاوز!!!

شكايت يك زن از مينا و شوهرش به اتهام تجاوز!!!

0
791
کد خبر: 13970

میار: مدتی پیش زنی جوان به نام نرگس به ماموران انتظامي در غرب تهران مراجعه و از یک زوج جوان به اتهام تجاوز به عنف شکایت کرد و مدعي شد كه اين زوج به نام هاي مينا و تقي او را بعد از بيهوشي مورد تجاوز قرار داده اند.

به دنبال این شکایت مينا بازداشت شد اما اوگفت: من و نرگس از مدتی قبل با هم دوست شدیم و رفت آمد داشتیم تا اینکه مدتی پیش متوجه شدم همسرم و نرگس به وسيله پيامك با هم ارتباط دارند و صحبت هايي كه نرگس مطرح كرده است هيچكدام واقعيت ندارند.  

همسر مينا نیز بازداشت شد و گفت : چون متوجه رفتارهای ناشایست نرگس شده بودم گاهی اوقات پیامکی او را ارشاد مي كردم. من بارها برایش پیامک فرستاده بودم تا دست از خلاف بردارد ولی هرگز او را آزار نداده ام.

 به دنبال اظهارات این مرد پلیس پیامک های رد و بدل شده بین نرگس و مرد جوان را بررسی کرد و دریافت پيامك ها تنها در همان حد ارتباط اس.ام.اسي بود و چيزي بيشتر از رابطه پيامكي بين اين دو نفر برقرار نشده است و در حاليكه قرار بود ديروز صبح قضات شعبه چهارم دادگاه كيفري يك تهران محاكمه اين پرونده را برگزار كنند كه شاكي با پاي خودش به دادگاه رفت و از متهمين اعلام رضايت كرد چراكه مدعي بود از وقتي شوهرش اين ماجرا را فهميده است او را طلاق داده و او مانده و دو بچه. با استناد به مدارك موجود در اين پرونده قضات متهمين را تبرئه كردند

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید