یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » سرقت باتري خودرو در شرق تهران به پایان رسید+ تصویر متهمین

سرقت باتري خودرو در شرق تهران به پایان رسید+ تصویر متهمین

0
2 343
کد خبر: 13953
میار: سارقان سريالي باتري هاي خودروي 206 و پرايد در شرق تهران با تلاش هاي كلانتري 144 جواديه بازداشت شدند كه تا به الان تعداد 11 شاكي براي اين متهمان به كلانتري مراجعه كرده اند. تحقيقات تكميلي در اين پرونده در پايگاه چهارم‌آگاهي تهران بزرگ صورت خواهد گرفت.

از چندي پيش بود كه سرقت باتري هاي پژوي 206 و پرايد در شرق تهران شدت گرفته بود. با اطلاع از اين موضوع ماموران انتظامي در پي كشف راز اين سرقت ها بودند كه بالاخره در روز يكشنبه هفته جاري، مردي جوان به كلانتري 144 جواديه تهرانپارس مراجعه كرد و مدعي شد امروز ظهر در حاليكه براي انجام كاري پژوي 206 خودم را كنار خيابان پارك كرده بودم بازگشتم و ديدم كه خودرو روشن نمي شود. وقتي موضوع را بررسي كردم متوجه شدم كه باتري خودرويم به سرقت رفته است و در نتيجه براي بررسي موضوع به اينجا آمدم.

با مشخص شدن اين موضوع تيم تجسس كلانتري سريعا در محل حضور يافت و تحقيقات اوليه آغاز شد تا اينكه بالاخره با به دست آمدن تصويري از يك دوربين مداربسته تصويري به دست آمد كه با مراجعه به آلبوم اشخاص سابقه دار مشخص شد تصوير مربوط به فردي سابقه دار است و سريعا پس از  اين با انجام هماهنگي هاي قضائي ماموران كلانتري براي بازداشت مظنون اصلي پرونده به محل اعزام شدند.

در اين محل تعداد چهار متهم بازداشت شد كه سردسته باند فردي 28 ساله بود و اين فرد اعتراف كرد كه در اكيپ هاي دو نفره و با دو موتورسيكلت سرقت ها را انجام مي دادند. اين فرد در توضيح اينكه چه طور باتري ها را باز مي كردند مدعي شد با يك عدد قيچي باتري ها را از جايشان در مي آوردند. سردسته باند كه خودش نيز يك پژوي 206 داشت مدعي شد بيشتر خودروهاي 206 را طعمه سرقت هاي خود قرار مي دادند و اموال سرقتي را نيز به فردي به قيمت 50 هزار تومان در شرق تهران مي فروختند.
همچنین درانتهای این خبر سرهنگ حشمتیان، رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه در گفت و گو با خبرنگار ما توصیه هایی به شهروندان نمود:
١- از قفل براي درب موتور و كامپيوتر خودرو استفاده شود.
٢-در مراكز خريد و شلوغ خودرو در پاركينگهاي معتبر پارك شود.
٣-از  سيستم ايمني دزدگير و قفل فرمان استفاده نمايند.
٤-حتي المقدور خودرو خود را در اماكني پارك نمايند كه داراي دوربين مداربسته و از روشني لازم برخوردار باشد.
٥-در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوک سريعا با پليس ١١٠  تماس گرفته شود.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید