شنبه، 12 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » اجرای طرح ویژه امنیت عصرانه و شبانه در پارک ها و تفرجگاه ها/ در مراسم تودیع و معارفه سرکلانتر ششم پایتخت مطرح شد

اجرای طرح ویژه امنیت عصرانه و شبانه در پارک ها و تفرجگاه ها/ در مراسم تودیع و معارفه سرکلانتر ششم پایتخت مطرح شد

0
866
کد خبر: 13952
میار: جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مراسم تودیع و معارفه سرکلانتر ششم به سه اولویت جمع آوری معتادان متجاهر، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمین نوامیس در اجرای طرح ویژه امنیت پارک ها اشاره کرد. در این مراسم سردار حمید هداوند به برخی از آسیب های اجتماعی منطقه شرق تهران اشاره کرد و عملی شدن راهکارها را در این خصوص تعامل نهادها و سازمان های مسئول منطقه ای دانست. او در ادامه با توجه به آغاز فصل تابستان و حضور شهروندان در ساعات عصرانه و شبانه در پارک ها و تفرجگاه ها از اجرای طرح ویژه امنیت این فضاها در سطح شهر تهران خبر دارد.  به گفته جانشین پلیس پایتخت پاکسازی محیط های تفرجگاهی از وجود معتادان متجاهر، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و نیز مزاحمان نوامیس از اولویت های این طرح می باشد که با بهره گیری از ظرفیت های محلی اجرا خواهد شد.

سرهنگ کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در طرح های انتظامی، کلانتری ها قبل هراقدام، از طریق معاونت اجتماعی خود، در جریان دغدغه ها و مطالبات شهروندان از طریق نظرسنجی قرار می گیرند و پس از جمع بندی و بررسی های کارشناسی و هماهنگی های قضایی، واحد های عملیاتی به اجرا می گذارند و متعاقب آن بازخوردها را مورد رصد قرار خواهند گرفت.

در پایان سردار هداوند ضمن تشکر از زحمات سرهنگ سیروس کتابعلی که به درجه بازنشستگی نائل آمدند، سرهنگ محمد جلینی که پیش از این سرکلانتر هشتم بود را با حکم فرمانده ناجا به سمت سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ معرفی کردند.

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو / جالب
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید