دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » عمل زشت مرد نصاب با یک نوجوان روی پشت بام/ او به مادر خانه گفت پسرت را بالا بفرست و ...+ تصوير

عمل زشت مرد نصاب با یک نوجوان روی پشت بام/ او به مادر خانه گفت پسرت را بالا بفرست و ...+ تصوير

0
1 061
کد خبر: 13880
میار: يک نصاب ماهواره‌ که با استفاده از غفلت مادر و پدری، اقدام به آزار جنسي پسر 11 ساله‌شان کرده بود، به طور اتفاقي دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.
ماجراي آزار جنسي اين نوجوان حدود 10 روز قبل در محدوده خيابان نبرد اتفاق افتاد و به طور اتفاقي ازسوي يکي از همسايه‌ها افشا شد. بنابر فيلمي که در شبکه‌هاي مجازي منتشر شده است، مرد آزارگر در پشت‌بام يک ساختمان چند طبقه در حال آزار کودکي بود که چند ساختمان آن طرف‌تر يکي از همسايه‌ها به طور اتفاقي اين رفتار غيراخلاقي‌ او را ديد و با داد و فرياد او را از ادامه عمل خود منصرف کرد. مرد آزارگر که گمان نمي‌کرد نقشه شومش ديده شود، مبهوت ماند و در همين هنگام مادر پسر نوجوان که به‌دنبال فريادهاي همسايه به بالکن خانه آمده و از ماجرا با خبر شده بود، با کمک همسايه‌ها متهم را دستگير کرد.
دقايقي بعد پدر خانواده نيز خود را از محل کار به خانه رساند و هم‌زمان مأموران کلانتري نبرد که ازسوي همکاران خود در مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان قرار گرفته بودند، در محل حاضر شدند و متهم را دستگير کردند.
در تحقيقات اوليه مشخص شد مرد آزارگر نصاب ماهواره‌اي است که ازسوي خانواده کودکِ آزار‌ديده، براي تنظيم ديش ماهواره به محل دعوت شده بود، اما در زمان وقوع حادثه پدر خانواده در منزل حضور نداشت و مادر و پسر تنها بودند. در‌اين‌ميان، مرد نصاب به پشت‌بام رفت و پس از دقايقي به بهانه يک وسيله از مادر خواست پسرش را به پشت بام بفرستد و در ادامه نيز نقشه خود را عملي کرد. به‌اين‌ترتيب، مرد نصاب که در حين ارتکاب جرم دستگیر شده بود، چاره‌اي جز اعتراف نداشت و پس از آن به کلانتري انتقال يافت تا پس از تکميل تحقيقات تحويل مرجع قضائي شود.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید