دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » بازسازی صحنه جنایت در مشیریه انجام شد| این دانشجو به خاطر کینه ای قدیمی مرد ثروتمند را...+ تصویر

بازسازی صحنه جنایت در مشیریه انجام شد| این دانشجو به خاطر کینه ای قدیمی مرد ثروتمند را...+ تصویر

0
1 638
کد خبر: 13690
میار: پسر دانشجويي كه به خاطر كينه قديمي در تصادف عمدي مرد پولداري را در جنوب تهران به قتل رسانده بود به زودي در دادگاه كيفري يك استان محاكمه مي‌شود.

ساعت 19:23‌ شامگاه جمعه 24 آذر‌سال قبل بود كه قاضي سيد سجاد منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري‌169 مشيريه از كشته شدن مردي در تصادف عمدي با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد. تيم جنايي در محل حادثه در خيابان مطلبي كنار پارك بنفشه با جسد مرد 62‌ساله‌اي به نام بهرام را روبه‌رو شدند كه بر اثر تصادف به كام مرگ رفته بود. بررسي‌هاي ابتدايي حكايت از اين داشت لحظاتي قبل مرد فوت شده در حالي كه از مغازه ميوه فروشي خارج شده و به طرف خودروي مزدا ‌3 خودش مي‌رفته خودروي 206 او را به سرعت زير گرفته و از محل گريخته است.
پس از شناسايي مرد فوت شده همسرش به مأموران گفت: شوهرم در كار خريد و فروش املاك است و در اين محل چند دفتر املاك دارد. لحظه حادثه او از دفترش در خيابان صالحي بيرون آمده بود تا به دفتر ديگرش برود كه راننده پژو او را زير مي‌گيرد و به قتل مي‌رساند. وي در پايان گفت: شوهرم دشمن زياد داشت و مدتي است او را تهديد به قتل مي‌كنند و من احتمال مي‌دهم تصادف عمدي باشد. در حالي كه شاهدان عيني مدعي بودند راننده خودروي‌206 عمدي بهرام را زير گرفته است مأموران با بازبيني فيلم دوربين مداربسته محل حادثه دريافتند راننده خودروي‌206 پلاك خودرواش را مخدوش كرده تا هنگام حادثه شناسايي نشود. از سوي ديگر كارشناس پليس راهنمايي و رانندگي هم اعلام كرد با توجه به سرعت گير در محل حادثه هيچ خط ترمزي از سوي خودرو قبل يا پس از حادثه ديده نمي‌شود. بنابراين فرضيه تصادف عمدي و قتل مرد ميانسال براي تيم جنايي قوت گرفت و مأموران تحقيقات خود را براي شناسايي راننده آغاز كردند. در نهايت مأموران پس از چند ماه تحقيقات فني موفق شدند راننده خودروي پژو را كه پسر 21‌ساله‌اي به نام شاهين است شناسايي و دستگير كنند. متهم پس از انتقال به پليس آگاهي ابتدا منكر جرم خود شد، اما وقتي با دلايل و مدارك روبه‌رو شد به تصادف عمدي و قتل مرد پولدار اعتراف كرد. وي گفت: من دانشجو هستم و مقتول را كه در كار ساخت و ساز بود از 13‌سال قبل مي‌شناسم. آن زمان او ملك پدرم را خريد و قرار شد به صورت مشاركت آن را بكوبند و آپارتمان بسازند كه با هم اختلاف پيدا كردند. اختلاف پدرم و مقتول هيچ گاه تمام نشد و من از آن روز به بعد از مقتول كينه به دل داشتم و در انتظار روزي بودم كه انتقام بگيرم.
وي ادامه داد: من روز حادثه قصد قتل نداشتم، اما تصميم گرفتم او را با خودروام زير بگيرم و به او آسيب برسانم. آن روز در نزديكي محل كارش كمين كردم تا اينكه بيرون آمد و سوار خودروي گرانقيمتش شد. دو ساعتي سايه به سايه او را تعقيب كردم تا اينكه مقتول خودرواش را كنار خيابان پارك كرد و براي خريد ميوه به ميوه فروشي در آن طرف خيابان رفت. كنار خيابان توقف كردم و وقتي بهرام با چند پاكت ميوه از ميوه فروشي خارج شد با خودروام او را زير گرفتم و به سرعت از محل گريختم.
متهم پس از تحقيقات تكميلي صحنه قتل را در حضور قاضي منافي‌آذر بازسازي كرد. قاتل به زودي پس از صدور كيفرخواست قتل عمد در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه مي‌شود.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید