دوشنبه، 18 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به پیشوا

سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به پیشوا

0
362
کد خبر: 13656
میار: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحانیت به تفکر دینی مردم عمق بخشید گفت: رشد عقلانی و سیاسی در پیشوا بسیار ارزشمند بود و در قیام آنها جلوه گر شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز به شهرستان پیشوا سفر کرد، در بدو ورود به این شهرستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: قیام ۱۵ خرداد مبدأ نهضت امام راحل (ره) است که باعث تغییرات مهم در ایران و بعدها در کل منطقه شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مردم پیشوا در این انقلاب سهم بسزایی داشتند عنوان کرد: در شرایط سخت کشور در کمتر شهری شاهد درگیری ها بودیم قیام پیشوا لرزه به اندام رژیم انداخت و مردم آن توانستند سربازان و نیروهای امنیتی را سرکوب کنند.

وی افزود: در آن زمان درگیری اندکی در قم و تهران وجود داشت و تنها حرکت مؤتلفه به سمت دانشگاه بود لذا در این شرایط قیام مردم در پیشوا، یک شهر کوچک لرزه ای به رژیم بود که عمق توجه به دستورات امام(ره) و روگردانی از رژیم در اعماق فکر مردم را نشان می داد.

لاریجانی در ادامه با تاکید بر اینکه باید سالگرد قیام پانزده خرداد را قدر نهاد اظهار داشت: ریشه دار بودن تفکر دینی در میان مردم و نقش روحانیت شیعه بسیار بسزا است و امام نیز همواره به توجه به روحانیت تاکید داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه روحانیت به تفکر دینی مردم عمق بخشید خاطرنشان کرد: رشد عقلانی و سیاسی در پیشوا بسیار ارزشمند بود و در قیام آنها جلوه گر شد.
منبع:خبرگزاری برنا
دسته بندی: اجتماعی / فرهنگی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید