دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » پسرجوان را دیدم که پنهانی با زنم در حیاط...| محاکمه پدر ورامینی که عشق دخترش را کشت

پسرجوان را دیدم که پنهانی با زنم در حیاط...| محاکمه پدر ورامینی که عشق دخترش را کشت

0
743
کد خبر: 13611

میار: رسيدگي به اين پرونده از اوايل سال گذشته و در جريان اعلام يك فقره قتل عمدي به ماموران پليس ورامين آغاز شد. پس از اين سريعا ماموران انتظامي در محل وقوع جنايت حاضر شدند و تحقيقات خود را كليد زدند.

متهم كه در محل جنايت بازداشت شده بود در زمينه ارتكاب به جنايت به ماموران گفت: من امروز وقتي به خانه بازگشتم به دخترم كه در را براي من باز كرده بود مشكوك شدم. كمي خانه را گشتم اما كسي را آنجا پيدا نكردم تا اينكه يكدفعه ديدم پسر جوان ناشناسي از دستشويي حياط خانه متواري شد. با ديدن اين صحنه شروع به پرسيدن ماجرا از زن و دخترم كردم كه زنم گفت آن پسر را مي شناسد و پس از اين سريعا با او تماس گرفتيم و وقتي به اينجا آمد با هم درگير شديم و نمي دانم چه شد كه عنان اعصابم را از دست دادم و يكدفعه چاقويي كه زير تختم قرار داده بودم را به سمتش پرتاب كردم. نمي دانم چه اتفاقي افتاد كه چاقويم دقيقا به او اصابت كرد و اين پسر جوان كشته شد.

با مشخص شدن اين موضوعات در پرونده، ماجرا براي رسيدگي بيشتر به پزشكي قانوني نيز اعلام شد كه در آنجا با بررسي دقيق جسد متوجه شدند كه مقتول به دليل دو مورد كشته شده است. يكي از دلايل همان اصابت جسم تيز به ريه پسر نوجوان بود و ديگري نيز پرت شدن خود پسر جوان به روي جدول جوي آب كنار خيابان كه باعث شده بود كبد پسر جوان از هم بپاشد.

با اين تفاسير متهم در بازداشت موقت در زندان به سر مي برد تا اينكه ديروز صبح براي محاكمه به شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي حشمت الله توكلي و مستشاري قاضي محمدي آورده شد. در ابتداي اين جلسه اولياي دم مقتول كه پدر و مادرش بودند هركدام به صورت جداگانه در جايگاه قرار گرفتند و براي قاتل به اتهام قتل فرزند پسر 17 ساله شان درخواست قصاص را مطرح كردند. همچنين پدر مقتول گفت:‌ پسر ما اهل هيچ خلافي نبود و يك بچه خوب و مسلمان بود كه مرد همسايه مان او را كشت. من مطمئنم آنها نقشه شان قتل پسرم بوده است و حتي آنها به دخترم نيز حمله كرده بودند.

متهم وقتي در جايگاه قرار گرفت اين بار در تفسير بيشتر ماجرا توضيح داد: وقتي به خانه رسيدم در را ديدم كه باز است و پسر جواني به چشمم خورد كه در خانه من با همسرم در حال صحبت كردن بود و موتورم را همانجا رها كردم و به سمت خانه رفتم كه در بسته شد. در را زدم و دخترم آمد و در را باز كرد. شروع به گشتن خانه كردم كه ديدم كسي در خانه نيست اما چون از دستشويي خانه غفلت كرده بودم يكدفعه ديدم از همانجا پسر جوان متواري شد. پس از اين به سمتش دويدم اما موفق به گرفتنش نشدم. از زنم ماجرا را پرسيدم كه او گفت اين پسر جوان را مي شناسد و با دخترمان كار داشته است. به همين دليل گفتم همسرم با او تماس بگيرد و بخواهد كه خودش بيايد اينجا كه با هم صحبت كنيم. زنم همين كار را كرد و وقتي اين پسربچه به خانه ما آمد من نبودم. چون خيلي منتظر شدم تا او بيايد اما نيامد و دقيقا وقتي آمد كه همسرم از خانه بيرون رفته بود و من رفته بودم دنبال او تا پيدايش كنم چرا كه همسرم به تلفنم جواب نمي داد و وقتي همسرم را كه نشسته بود با تلفن صحبت مي كرد پيدا كردم ديدم كه پسر جوان وارد خانه مان شده است و با دخترم در حال صحبت است. سريع به سمتش رفتم و او را به حياط خانه كشاندمش و تنها با قصد تنبيه او را كتك زدم. باورم نمي شود كه چنين بلايي سر او آمده باشد. وقتي همسايه ما براي جدا كردن مان پايين آمد من او را رها كردم كه يكدفعه شروع به فرار كرد و من چاقويي كه زير تختم بود را بدون اينكه غلافش را باز كنم به سمت او پرتاب كردم و هنوز هم نمي فهمم چرا چاقو در ميانه راه از غلاف درآمد و او را زخمي كرد.

پس از اين وكيل متهم در جايگاه قرار گرفت و گفت: علاوه بر ضربه چاقوي متهم كه همانطور كه گفت قصدش براي اين پرتاب چاقو كشتن كسي نبوده است پرت شدن مقتول به روي جدول جوي آب نيز در مرگش موثر بوده است. من محل را بررسي كردم و متوجه شدم كه شهرداري دقيقا چند روز بعد از اين اتفاق آن جوي آب را درست كرده است تا ديگر هيچوقت چنين اتفاقي نيفتد. من از شما تقاضا دارم كه بار ديگر جواب مستحكمي از پزشكي قانوني بخواهيد تا مشخص شود متوفي بر اثر ضربه چاقو فوت شده است يا اينكه پرتاب شدن ش روي جدول جوي آب در فوت موثر بوده است.

در انتهاي رسيدگي به اين پرونده قضات شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران وارد شور شدند تا براي متهم تصميم گيري كنند و قرار شد بار ديگر شهود به شعبه فراخوانده شوند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید