یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » همه چيز درباره قتل دختربچه دلگاني|‌ پسرعموي شيطان صفت جسد او را سوزاند چونكه....+‌تصوير

همه چيز درباره قتل دختربچه دلگاني|‌ پسرعموي شيطان صفت جسد او را سوزاند چونكه....+‌تصوير

0
1 110
کد خبر: 13555

ماجراي يك فقدان

اواخر ارديبهشت بود كه ماجراي مفقودي عاطفه در سراسر دلگان پيچيد. پدر عاطفه كه نزد ماموران انتظامي رفته بود مدعي شد دختربچه اش در راه بازگشت به خانه گمشده و هيچ خبري از او نيست اما اين تمامي ماجرا نبود و كساني ديده بودند كه عاطفه در آخرين لحظات همراه با پسرعمويش ديده شده است. پسرعموي عاطفه فردي است سابقه دار و در زمينه انواع سرقت يد طولائي داشته است كه به همين دليل تمامي شك و ظن ها به سمت او مي رود و همه از همان ابتدا به او شك مي كنند در حاليكه متهم همه چيز را منكر مي شود و با بهانه از اطلاع داشتن از سرنوشت عاطفه سرباز مي زند.

جستجوها

كار به شبكه هاي مجازي مي كشد و در صفحاتي كه مربوط به گمشده ها مي باشد موضوع فقدان عاطفه اطلاع رساني مي شود اما هيچ كس هنوز از او خبري ندارد. سه روز از ماجرا مي گذرد و همه اميد پدر و مادر به پليس است كه شايد بتوانند پرده از راز فقدان دخترشان بردارند.

كشف جسد

پدربزرگ عاطفه در اين زمينه مي گويد: متهم كه پسرعموي عاطفه است سابقه دار بوده است. باورمان نمي شد كه چنين بلايي را سر دختربچه اي نه ساله بياورد. او در ابتدا همه چيز را منكر بود تا اينكه با بيشتر شدن ظن ها به خودش تصميم گرفت جاي جسد را تغيير دهد. در ابتدا كه متهم عاطفه را خفه و جسدش را در كف رودخانه اي خشك شده خاك كرده بود هيچ فكر نمي كرد كه امكان دارد روزي نقشه كثيفش لو برود و حالا كه ماجرا لو رفته است با ديوانه نشان دادن خودش سعي دارد خودش را مجنون نشان دهد و از اتهام فرار كند.

اين پدربزرگ داغديده ادامه مي دهد: متهم جسد را از محل اوليه خود در مي آورد و با نقشه اي كه كشيده بود و براي صحنه سازي به نزديكي خانه من مي آورد و آن را در بوته اي آتش مي زند. خودش همه را با  خبر مي كند و مي گويد جسد دختر بيچاره را كشف كرده است. همه مي گفتند خودت مي داني ماجرا چيست و بايد راستش را بگويي اما او با صحنه سازي هاي عجيبش قصد داشت تمامي ذهن ها را از واقعيت ماجرا منحرف كند كه آخر سر تحت فشارها همه چيز را لو داد. او گفت كه عاطفه را خفه كرده است و جسدش را پنهان كرده است اما حالا ديگر خودش را به ديوانگي زده تا بگويد تحت تاثير ديوانگي به چنين جرمي دست زده است.

بازداشت متهم

متهم پس از اين متواري مي شود اما خيلي سريع توسط ماموران بازداشت و براي انجام تحقيقات در اختيار ماموران آگاهي قرار مي گيرد. براساس گفته خانواده مقتول از جسد چيزي نمانده و احتمالا متهم جسد دختربچه بيچاره را قرباني فروش اعضاي بدن كرده است چراكه بعد از وزن جسد مشخص شد او پنج كيلوگرم بيشتر ندارد و همين نشان مي دهد كه قاتل نيت شومي از كشتن دخترعمويش داشته است. همچنين پدربزرگ مقتول و متهم مدعي شد احتمالا قاتل همدست داشته است كه با ديوانه جلوه دادن خودش قصد دارد آنها را معرفي نكند.

دسته بندی: شهری / کلان / حوادث / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید