جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » شبکه های اجتماعی » خوراک مردم فقیر روستاهای سیستان و بلوچستان گوشت گربه و کلاغه! + تصاویر ناراحت کننده

خوراک مردم فقیر روستاهای سیستان و بلوچستان گوشت گربه و کلاغه! + تصاویر ناراحت کننده

0
1 246
کد خبر: 13542
حسن شمشادی در عکس هایی از خورد و خوراک مردم فقیر روستاهای زابل در استان سیستان بلوچستان پرده از زندگی سخت ساکنین این مناطق گشود.

لطفا دقت بفرمایید !!!  آنچه که می بینید، ظرف غذای یک خانواده است؛ تصور می کنید که محتوی آن چیست ؟! آنچه این خانواده و بسیاری دیگر می خورند گوشت گربه است ! آنان حتی از اندک گوشت کلاغ مُرده هم نمی توانند که بگذرند؛ چون چاره ای ندارند و می خواهند زنده بمانند .
این خانواده یکی از دهها خانوار ساکن در روستاهای بسیار محروم گمشاد، کندوکه، ملادادی، جهان آباد، رودینی، هیرمند و قرقری در شهرستان زابل واقع در استان سیستان و بلوچستان است .

بسیاری از این مردم با وجود مشکلات بسیار؛ روزه هم هستند؛ و همچنان به درگاه الهی شکر می کنند .
دوستان جهادی من مدتی است؛ از خانه و کاشانه کنده اند و در این منطقه مستقر شده اند؛ آنها سعی می کنند علاوه بر تامین بسته های غذایی برای مردم محروم این منطقه؛ و نجاتشان از مرگ بخاطر گرسنگی؛ و ساخت سرویس بهداشتی و مرمت سقف های نه چندان موجود بالای سرشان، طرح هایی را برای توانمند شدن اقتصادی این مردم را اجرا کنند؛ مثلا برایشان کوره سفال گری بسازند و جوانان و زنانشان را آموزش دهند؛ یا باغ های زیتون و پسته برایشان ایجاد کنند . .
دوستان من؛ هم اکنون در این منطقه محروم حضور دارند؛ قصد داریم تا با کمک مردم؛ از راه دور، این هموطنان محروم و آن دوستان را یاری کنیم ..
چنانچه تمایل دارید در این ماه مبارک به یاری هموطنان عزیزمان بشتابید؛ بسم الله .

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید