شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » خوراندن ادرار به پسربچه 7 ساله تهرانی/ متهمان بازداشت شدند

خوراندن ادرار به پسربچه 7 ساله تهرانی/ متهمان بازداشت شدند

0
1 295
کد خبر: 13522
میار: پسر  7 ساله در دام سه كارگر نوجوان افغاني افتاد كه او را هدف نيت شيطاني خود قرار داده بودند.

به گزارش میار، قاضي شعبه دوازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران در تشريح اين خبر ابتدا هشدار مي دهد و مي گويد: اين هشدار را به خانواده ها نسبت به مراقبت از اطفال خود مي دهم كه اگر در همسايگي خودشان و كوچه آنها ساختمان هايي در حال احداث مي باشد كه كارگرهاي افغاني و مجرد در آنجا مشغولند و همانجا نيز سكونت دارند بيشتر از كودكان خود مراقبت كنند

اين قاضي در علت و چرايي ماجرا افزود: از جهت اينكه آنها همسايگان را نمي شناسند و همسايه ها نيز شناختي نسبت به آنها ندارند. پرونده اي در روز گذشته در يكي از مناطق تهران به دادگاه كيفري يك استان تهران ارجاع شد كه پسر هفت ساله اي كه قصد رفتن به منزل بستگانش را در نزيكي خانه شان داشت در بين راه خانه تا منزل بستگانش مورد تعرض قرار مي گيرد.

اين قاضي عاليرتبه دادگاه كيفري در تشريح ماجرا گفت: در ساختمان در حال احداثي كه ذكر كرديم در بين مسير وجود داشته است، سه كارگر نوجوان افغاني اين كودك را به بهانه اي به داخل ساختمان در حال احداث مي كشانند و به او تعرض مي نمايند. اين بچه حتي اظهار مي دارد متهمان قصد داشتند ادرار خود را نيز به اين كودك بخورانند.

قاضي شعبه دوازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران در انتها هشدار داد: لذا مردم بايد به آسيب هاي اخلاقي چنين ساختمان هاي در حال احداث توجه داشته باشند و علاوه بر آلودگي صوتي و ترافيكي، مهمتر از همه به آسيب هاي اجتماعي و اخلاقي آن توجه داشته باشند كه به وجود مي آيد. بعضا متهم ها چون افغاني بوده اند فرار كرده اند در حاليكه دسترسي به چنين افرادي نيز راحت نيست. لذا بايد تا پايان احداث ساختمان ها و سكونت افراد در آنجا مراقبت بيشتر از گذشته نسبت به فرزندان خود داشته باشند.  

گفتني است كه این رخداد در شرق تهران رخ داده و سه متهم اصلي كه نوجوانان افغاني هستند همگي بازداشت شده اند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید