دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » این مهندس 30 ساله گمشده است+ تصویر

این مهندس 30 ساله گمشده است+ تصویر

0
580
کد خبر: 13519

میار: مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر جوانی 30 ساله از شهروندان جهت مشخص شدن سرنوشت وی درخواست کمک کرد .

به گزارش میار، در مورخه 06/02/1397 پدر و مادری با مراجعه به کلانتری 129 جامی به ماموران اعلام کردند که پسر آنها به نام "پدرام" از خانه خارج شده و پس از آن مراجعتی به خانه نداشته است . پدر و مادر پدرام در اظهارات خود عنوان داشتند : " پدرام مهندس کامپیوتر است و امروز پنجشنبه مورخه 06/01/1397 ساعت 3 بعدازظهر از منزل خارج شده و دیگر مراجعتی نداشته است ؛ او حدودا 170 سانتی متر قد و 80 کیلو وزن دارد و آخرین بار با تی شرت سرمه ای آستین کوتاه ، شلوار جین و کفش اسپرت از خانه خارج شده است ".

کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی با پیگیری و استعلام از دیگر مراکز انتظامی ، بیمارستان ها ، پزشکی قانونی و .. سعی در پیدا کردن اطلاعاتی از پدرام داشتند اما هیچگونه اطلاعاتی در خصوص سرنوشت پدرام ، تاکنون در اختیار آنها قرار نگرفته است .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر فقدانی اعلام داشت : از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر فقدانی شده و اطلاعی از سرنوشت وی دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس 21865941 در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید