یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » ارسال فيلم سياه مادر براي فرزند!

ارسال فيلم سياه مادر براي فرزند!

0
608
کد خبر: 13498

میار: تلگرام و اينستاگرام اين بار هم فاجعه اي عظيم آفريدند. در اين پرونده كه رسيدگي به آن در شعبه دوازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران صورت گرفت زني براي تبرئه شدن از فيلم سياهي كه منتسب به خود است به دادگاه آمده تا با طرح اين شكايت بتواند خيال فرزندانش را از سلامت و پاكي خود راحت كند.

قاضي شعبه دوازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران در اين زمينه مي گويد: متاسفانه علي رغم اخطار هاي بي رويه اين نوع جرايم كه منشا آنها شبكه هاي اجتماعي علي الخصوص تلگرام هستند همچنان رو به افزايش است و خانواده ها و ساير بستگان را نيز درگير نموده است. در يك مورد فردي فيلمي را كه مدعيست از طريق تلگرام به دست آورده و مربوط به زنش است را براي دختر مشتركشان ارسال نموده است و به او گفته فردي كه در فيلم مستهجن مي بيني مادرت مي باشد و اين هم اختلاف خانوادگي شديدي بين همسر و شوهر و فرزندان به وجود آورده و آسيب هاي شديد اخلاقي را در پي داشته است.

براساس اين گزارش زن جواني كه به دادگاه مراجعه كرده و مدعي بود خودش نيز اين فيلم را نديده است ادعا مي كرد زندگي اش در شرف از هم پاشيدگي مي باشد، تنها به اين دليل كه فيلمي از طريق تلگرام براي فرزندانش ارسال شده كه صورت ايشان نيز در اين فيلم مستهجن ديده شده است.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید