یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » دختر نوجوان از رابطه با دوست پدرش گفت!| فرزند طلاق بودم و در خانه عباس آقا ....

دختر نوجوان از رابطه با دوست پدرش گفت!| فرزند طلاق بودم و در خانه عباس آقا ....

0
604
کد خبر: 13477

به گزارش میار، رسيدگي به اين پرونده از سال گذشته و در جريان يك فقره اعلام جرم منافي عفت در دادگاه كيفري يك استان تهران آغاز شد.

شاكي كه دختر نوجوان 13 ساله اي بود به همراه عمه خود در دادگاه حضور يافته بود و با جرم تجاوز به عنف از مردي شاكي بود. او در متن شكايت خود عنوان مي كند: از وقتي پدرم رفته بود تنها شده بودم. پدرم به جرم حمل و نگهداري مواد مخدر در زندان بود و مادرم نيز به همين دليل از او جدا شده بود و حضانت مرا نيز مادرم داشت. دوست پدرم از تنهايي من سو استفاده كرد و با بهانه اينكه قصد كمك به من را دارد با من طرح دوستي ريخت و مرا به خانه عباس آقا برد. در خانه عباس آقا مرا مورد تجاوز و  آزار و اذيت قرار داد تا اينكه بالاخره يك روز دوستم ماجرا را فهميد و اين قضيه را به عمه ام گفت و عمه ام نيز به زندان رفت و حضانت مرا گردن گرفت و بعد از اينكه عمه ام ماجرا را كامل از من پرسيد آمديم تا اينجا از اين مرد شيطان صفت شكايت كنيم.

در ادامه روند رسيدگي به اين پرونده بالاخره متهم بازداشت شد و او حرف هاي ديگري را در دادگاه مطرح كرد. اين مرد مدعي بود: من پدر اين دختر را نمي شناسم. يكبار كه در پاركي در شوش نشسته بودم به من عشوه آمد و قصد داشت دل مرا بربايد و فريبم دهد. اوايل من گول نخوردم اما كم كم دلم را برد تا اينكه زنم نيز ماجرا را فهميدم و من نيز از اين دختر فاصله گرفتم.

اين دختر دوباره به دادگاه احضار شد و اين بار در اظهارات چيزهاي عجيب ديگري را مطرح كرد. اين دختر نوجوان مدعي بود: اين مرد را دوستم به من معرفي كرد و با هم در پارك قرار گذاشتيم و كم كم رابطه مان گرم شد تا اينكه يك روز مرا به خانه عباس آقا برد و در آنجا به من تعرض كرد اما اين خاتمه ماجرا نبود و او چندين بار بعد از اين نيز مرا مورد تعرض و آزار و اذيت قرار داد.

به اين ترتيب پرونده تكميل و ديروز صبح جلسه رسيدگي به موضوع در شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران آغاز شد. متهم همچنان مدعي بود شاكي دروغ مي گويد و رابطه اش با اين دختر نوجوان تنها در حد معاشقه ساده بوده است در حاليكه شاكي اين بار در اظهاراتي متناقض با گذشته مدعي شد متهم تنها او را يك بار به خانه عباس آقا برده و آنجا مورد تعرض قرار داده است.

در ادامه محمود دادستان، وكيل متهم پرونده در جايگاه قرار گرفت و گفت: صحبت هاي اين خانم در تمامي جريان پرونده متناقض بوده و حالا هم كه به صورت متناقض صحبت كرده است و هنوز هم كه هنوز است مشخص نشده تجاوز مورد ادعايش در كدام خانه اتفاق افتاده و عباس آقا نيز هيچوقت پيدا نشده است.

در انتهاي پرونده قضات عاليرتبه شعبه پنجم وارد شور شدند تا براي متهم تصميم گيري كنند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید