یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » صاحبكارم مرا به خانه اش برد و در آنجا....| ماجراي تجاوز رئيس هايپرماركت معروف تهراني+ جزئيات

صاحبكارم مرا به خانه اش برد و در آنجا....| ماجراي تجاوز رئيس هايپرماركت معروف تهراني+ جزئيات

0
916
کد خبر: 13476
میار: رئیس يك هایپر مارکت در تهران که متهم است در یک نقشه شیطانی دختر جوانی را که بعنوان پرسنل در فروشگاهش مشغول به کار كرده و در اين اثنا او را مورد تعرض قرار داده است هفته گذشته در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش میار، رسیدگی به این پرونده از سال 95 بدنبال شکایت دختر جوانی بنام سحر 21ساله به اداره پلیس آگاهی شروع شد.
او در اظهاراتش ادعا کرد که رئیس فروشگاهی که درآنجا مشغول بود او را با وعده ازدواج فریب داده و بعد از اين وعده و وعيدها يك روز او را به خانه اش برده و مورد تعرض قرار داده است . رئیس هایپر مارکت خیلی زود دستگیر شد و در حالیکه با قرار وثیقه آزاد بود با حضور وکیلش در شعبه هفتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی کیخا پای میز محاکمه ایستاد.
در آغاز جلسه رسیدگی به این پرونده شاکی در جایگاه قرار گرفت و به وعده ازدواج رییس ش اشاره کرد و گفت این مرد مرا فریب داد و بعد در خانه اش به من تجاوز کرد . این ادعای دختر جوان درحالی بود که مدارک پزشکی قانونی کافی برای اثبات ادعاهای او وجود نداشت.
سپس متهم پرونده در جایگاه قرار گرفت و گفت: ادعای این دختر دروغ محض است بلكه او، چون بابت حقوق وک ارش باهم اختلاف داشتیم این داستان سرایی ها را مطرح کرده است. من هیچ وقت او را به خانه ام نبرده ام و به او تعرض نکرده ام .
سپس قاضی درباره مشخصات ظاهری بدن متهم که دختر جوان از آن آگاهی داشت پرسيد و از متهم خواست درباره آن توضیح بدهد که متهم در اینباره ادعا کرد همه آنها اشتباه است .
آنگاه دختر جوان درحالیکه اشک می ریخت گفت: من قبول دارم که اشتباه کردم با این مرد دوست شدم اما او مرا فریب داد و گفت می خواهد ازدواج کند او با آبرویم بازی کرد و بعد از تعرض هم مرا فریب داد. اين هفته و آن هفته كرد و بعد هم زد زیر تمام حرف هایش. من تمام حقیقت را گفتم اگرچه می دانم مدرک قانونی ندارم. پس از پایان اظهارات دختر جوان قضات برای تصمیم گیری وارد شور شدند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید