یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » متصدی پول گذار دستگاه های عابربانک دزد میلیونی از آب در آمد + عکس

متصدی پول گذار دستگاه های عابربانک دزد میلیونی از آب در آمد + عکس

0
428
کد خبر: 13468
فرمانده انتظامی خراسان رضوی دقایقی قبل با اعلام این خبر گفت: فردی که متصدی پول گذار یک شرکت خصوصی در دستگاه های عابربانک بودبا سواستفاده از اعتماد متقاضیان نصب این دستگاه ها ، نقشه حیله گرانه ای برای سرقت کشید.
سرتیپ قادر کریمی افزود: این متهم ۳۰ساله که با اعلام شکایت یک مالباخته به طور پوششی و نامحسوس زیر نظر قرار داشت پس از پول گذاری در یک دستگاه عابربانک با تیم دایره تجسس کلانتری طرق مشهد روبرو شد.
وی گفت: ماموران انتظامی با شمارش اسکناس های قرار داده شده در دستگاه دریافتند از مبلغ ۴میلیون تومانی به مالک فروشگاه به حساب او وازیز کرده سه میلیون و ۴۶۰هزار تومان در دستگاه قرار داده شده است.


سرتیپ کریمی گفت: متهم دستگیر شد و مالباخته با حضور در کلانتری طرق اعلام کرد ۴ماه قبل پس از عقد قرار داد با شرکتی خصوصی ،یک دستگاه عابربانک در جلوی مغازه اش نصب کردند تا گردش مالی اش بالا برود و او روزانه مبالغی را برای پول گذاری در دستگاه به حساب بانکی متصدی شرکت واریز می کرده اما با بررسی گردش مالی خود متوجه کسری حدود ۱۰ میلیون تومان می شود. سرتیپ کریمی تصریح کرد: در بررسی های بعدی پلیس مشخص شد دستگاه عابربانک دیگری در منطقه سیدی مشهد نیز که متهم متصدی پول گذاری آن بوده ۱۸میلیون تومان کسری دارد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم به این سرقت ها اعتراف کرده و تحقیقات برای کشف دیگر سرقت های انجام شده توشط او ادامه دارد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید