شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » براي آشتي به خانه رفتم كه زنم را در شرايط بدي ديدم و يكدفعه پسر جواني را در كمد خانه...+‌تصوير

براي آشتي به خانه رفتم كه زنم را در شرايط بدي ديدم و يكدفعه پسر جواني را در كمد خانه...+‌تصوير

0
793
کد خبر: 13431

میار: خانم دكتري كه شوهرش از او قهر كرده بود هيچوقت نمي دانست كه پنهان كردن يك پسر جوان در كمد خانه برايش دردسر مي آفريند

خانم دكتر جواني كه هفته گذشته به اتهام جرائم منافي عفت در شعبه يكم دادگاه كيفري البرز پاي ميز محاكمه ايستاده بود تمامي اتهامات وارد به خود را منكر بود و ادعا كرد كه روزگاري شوهرش هيچ چيزي نداشت و حالا كه بعد از مدت ها زندگي مشترك همه چيزش را از صدقه سر من دارد به چنين شكايت واهي اي دست زده است.

رسیدگی به این پرونده از 19 اردیبهشت ماه امسال و به دنبال شکایت مرد جواني آغاز شد. مرد جوان كه با سامانه پليسي 110 تماس برقرار كرده بود مدعي شد هنگام عدم حضورش در خانه همسرش با مرد غريبه اي رابطه داشته كه اين مرد غريبه نيز پس از سررسيدنش از خانه متواري مي شود. به اين ترتيب زن جوان با هماهنگي قضايي صورت گرفته بازداشت مي شود درحالیکه گفته هاي شوهر خود را دروغ می پنداشت. او پس از انجام مراحل اوليه تحقيق در پرونده اش، هفته گذشته  در شعبه يكم دادگاه كيفري يك استان البرز پای میز محاکمه ایستاد.

در آغاز اين جلسه كه به ریاست قاضی هدایت رنجبر و مستشاري قاضی یزدانپور تشكيل شده بود شاکی ابتدا در جایگاه قرار گرفت و گفت: چند وقتی بود که من و همسرم به خاطر برخی مسائل با هم درگیر بوديم ومن از خانه رفتم وتقریبا با هم قهر بودیم چند هفته گذشته بود که میخواستم پسرم را برای دیدن مادرش به خانه ببرم داخل آسانسور ساختمانمان که شدم در ذهن خودم به این موضوع فکر کردم که الان وقتش رسیده که با همسرم آشتی کنم. برای همین زنگ در را که زدم تا با همسرم برای آشتی کردن احوالپرسی کنم همسرم را درحالی دیدم که برایم غیر منتظره بود فکر بدی درذهنم نقش بست. پسرم خواب بود. او را که به اتاق خواب بردم مرد غریبه ای را در کمد دیواری دیدم که پنهان شده و شوکه شدم. حتي با او درگیر شدم كه او با همکاری همسرم توانست فرار کند. من از همسرم به اتهام زنا شکایت دارم و خواستار اشد مجازات هستم.

سپس زن جوان که پزشک زنان و ماما و 42 ساله بود پشت میز محاکمه ایستاد و در دفاع از عملكرد خودش گفت: ادعاهای شوهرم دروغ است و این مرد كه شوهرم ادعا مي كند با من رابطه نامشروع داشته است نامزد خواهرم است. من هشت سال است که با شاكي ازدواج کرده ام و در این مدت تمام هزینه های زندگی بر دوش من بوده است! خانه را من خریدم! ماشین زیر پای همسرم را من خریدم! او هیچ کاری برای من انجام نداده است! و وقتي كه ديد من تقاضای طلاق کرده ام به اين فكر افتاده تا با اين شكايت از من سو استفاده بكند. شوهرم هيچ گاه تکیه گاه من نبود و من مطمئنم كه او با اين كارهايش قصد اذيت كردن م دارد.او برای گرفتن سوئیچ ماشینی که به من قرض داده بود به خانه مان آمد و من كه ترسيده بودم همسرم به من شك كند به او گفتم در كمد پنهان شود. من هیچ رابطه ای با این مرد نداشتم.

قاضی از زن جوان پرسید این مرد غریبه با لباس نا متعارف داخل کمد دیواری چه کار میکرد؟؟؟

که خانم دكتر پاسخ داد: اين ها همه دروغ و ساخته و پرداخته ذهن شوهرم است.

سپس پسر جوان كه معلم ورزش بود در جايگاه قرار گرفت و در دفاع از عملكردش گفت: من رابطه ای با این خانم دکتر نداشتم و فقط برای گرفتن سوئيچم به سراغش رفتم كه قاضی پرسيد پس چرا وقتی همسر این زن را دیدی پا به فرار گذاشتی؟

و اين مرد گفت من ترسيده بودم و چون دقيقا فردای همان روز در یک مسابقه نيز داوری داشتم فکر کردم فرار کنم بهتر است تا اينكه به چنين روزگاري بيفتم و از آن مسابقه مهم نيز جا بمانم.

در پايان شاكي در حاليكه اشك از چشمانش چون ابر بهاري جاري بود گفت قبول دارم زنم درآمد خوبي داشت اما فكر نمي كنم اين دليل خوبي باشد براي اينكه بتواند به من خيانت كند. من هرگز او را نخواهم بخشيد.

در پايان قضات با توجه به مدارك موجود در پرونده برای صدور حکم وارد شور شدند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید