دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » پرونده قتل اراذل تهراني به جريان افتاد| متهم به قتل بازداشتي به تازگي از زندان آزاد شده بود

پرونده قتل اراذل تهراني به جريان افتاد| متهم به قتل بازداشتي به تازگي از زندان آزاد شده بود

0
984
کد خبر: 13417


سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی ، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ ، خبر داد : اراذل و اوباش سطح یک تهران که چندی پیش با شلیک گلوله ی پلیس از ناحیه پا مورد هدف گلوله قرار گرفته و دستگیر شده بود ، اینبار پس از آزادی از زندان به اتهام قتل عمد تحت تعقیب قرار گرفت تا اينكه بالاخره توسط عوامل اداره دهم آگاهي بازداشت شدند.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در توضیح این خبر گفت : ساعت 20:00 روز چهارشنبه مورخه 26/02/1397 وقوع یک فقره فوت ناشی از اصابت جسم تیز به کلانتری 163 ولنجک اعلام شد ؛ با حضور مأمورین کلانتری محل مشخص شد فردی حدودا 35 ساله بر اثر اصابت جسم تیز به ناحیه قفسه سینه فوت نموده است . بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام ؛ پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" تشکیل و تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت .

شناسایی قاتل 

در تحقیقات بعمل آمده از دو فرد مجروح دیگر صحنه ی جنایت که به همراه مقتول جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شده بودند ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران به عنوان قاتل متواری شده از صحنه درگیری شدند .

این دو نفر اعلام داشتند که قاتل متواری به نام "وحید . م" که از مجرمین سابقه دار و اراذل و اوباش سطح یک تهران است ، چند ماه پیش و پس از اصابت گلوله ی پلیس ، دستگیر و روانه زندان شد اما پس از گذشت مدتی کوتاه و با تأمین قرار قانونی توانست از زندان آزاد شود ؛ به این بهانه ( آزادی از زندان ) مقتول که از دوستان وحید است ، در خانه ای مجردی اش در منطقه ی ولنجک اقدام به برگزاری یک میهمانی مجردی کرد و ما دو نفر نیز در آن میهمانی حضور داشتیم ؛ پس از مصرف مشروبات الکلی ، ناگهان مابین مقتول و قاتل درگیری لفظی ایجاد شد و در ادامه وحید با [ سلاح سرد همراهش ] چندین ضربه به سمت مقتول پرتاب کرد ؛ ما دو نفر قصد جدا کردن آنها را داشتیم که وحید ما را نیز با چاقو زد و پس از آن به سرعت ازخانه خارج شد " .

سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی ، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم پرونده از اراذل و اوباش سطح یک تهران است که پیش از این بارها به اتهام نزاع و درگیری دستگیر و روانه زندان شده و آخرین بار نیز توسط پلیس امنیت عمومی و پس از اصابت گلوله مامورین دستگیر و روانه زندان شد ؛ در حال حاضر این متهم سابقه دار به اتهام قتل عمـد تحت تعقیب قرار گرفته و هماهنگی لازم با بازپرس محترم شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران در خصوص شناسایی مخفیگاه و دستگیری دوباره ی وی انجام شده است .

دستگيري قاتل
بالاخره تلاش هاي آگاهي تهران بزرگ به سرانجام رسيد و به گفته سرهنگ رضا ياراحمدي متهم امروز بازداشت و براي صدور قرار در اختيار مقام قضايي قرار گرفت. متهم اين پرونده از اراذل و اوباش درجه يك استان تهران مي باشد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید