یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » براي عشق بازي وارد خانه ندا شدم اما شوهرش رسيد و مرا در حمام زنداني كرد تا...

براي عشق بازي وارد خانه ندا شدم اما شوهرش رسيد و مرا در حمام زنداني كرد تا...

0
871
کد خبر: 13384

میار: سناريوي عجيب سركيسه كردن مردي در قرچك كه به قصد معاشقه وارد خانه زن جواني شده بود ديروز صبح در شعبه هفتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي كيخا و مستشاران مورد بررسي قرار گرفت. در اين ماجرا مردي متهم است با چيدن يك سناريوي عجيب و با همكاري دو زن و دو مامور پليس قصد سركيسه كردن يك شهروند قرچكي را داشته است كه با ورود به موقع ماموران آگاهي قرچك به اين پرونده، متهمان از اجرايي كردن نيت شوم شان باز مي مانند.

رسيدگي به اين پرونده از شهريور ماه سال 95 و با اعلام يك فقره شكايت در آگاهي قرچك آغاز شد.  شاكي در شكايت اوليه خود عنوان مي كند: روز گذشته در حالي به خانه خود مي رفتم با زني آشنا شدم كه به من پيشنهاد رابطه داد و مرا را با خودش به خانه اش برد. همينكه داخل خانه شديم صداي زنگ آمد كه او به من گفت شوهرم است و مرا به حمام خانه فرستاد و درب آنجا را به رويم قفل كرد. ترسيده بودم و نمي دانستم بايد چه كار كنم كه يكدفعه فردي كه مدعي بود شوهرش است از راه رسيد و با برادرش به جان من افتادند. آنها مرا در آنجا حبس كردند و گفتند كه حق خروج از خانه را شقايقري. از من خواستند كه به آنها پول بدهم تا آزادم كنند و من نيز تماس گرفتم و 14 ميليون تومان پول جور كردم تا آزادم كنند كه در اين حين به پليس نيز زنگ زدند و پليس هم وقتي رسيد به من گفت تو كار اشتباه كرده اي و بايد رضايت اين دو مرد را به دست بياوري وگرنه با اين پرونده اي كه براي خودت ساخته اي و اين شكايتي كه از تو مطرح خواهند كرد تو بدبخت خواهي شد. من نيز صحبت هاي آنها را پذيرفتم و دو مرد غريبه به من قول دادند كه در ازاي زدن سند خط موبايلم به نام شان من را رها خواهند كرد. من نيز پس از رهايي موفق شدم به اينجا بيايم و از آنها شكايتي را طرح كنم .

پس از اين تلاش هاي پليس آگاهي سريعا به جريان افتاد و با توجه به حساسيت موضوع سريعا متهمان پرونده بازداشت و به اداره آگاهي منتقل شدند.

در اين ميان متهم اصلي كه مردي به نام حشمت بود به همراه شقايق و حليمه بازداشت شده بود. پليس كه از همان اول ماجرا متوجه دوربين هاي مداربسته موجود در خانه شده بود دستگاه دي.وي.آر خانه را جمع مي كند و ضم پرونده مي كند.

براساس تصاوير ضبط شده توسط دوربين هاي مداربسته مشخص بود كه مرد مالباخته به همراه شقايق وارد خانه مي شود و قبل از انجام رابطه معاشقه شقايق متهم را داخل حمام مي كند و او را حبس مي كند. پس از اين حشمت سر مي رسد و با عربده و ايجاد سر و صدا رعب و وحشتي در بدن مالباخته مي اشقايقزد. پس از اين حشمت در حمام را باز مي كند و با شاكي پرونده صحبتي انجام مي دهد و حركات زشتي را انجام مي دهد. حشمت به همراه حليمه در خانه مي ماند و شقايق نيز بعد از گرفتن 200 هزار تومان از حشمت از خانه خارج مي شود و بعد از اينكه پليس سر مي رسد با نقشه اي حساب شده مالباخته را مجاب مي كند كه رضايت حشمت را به دست بياورد.

تمام اين تصاوير نشان از اين داشت كه مامور كلانتري قرچك كه با يك سمند سفيد رنگ گشتي به محل ارتكاب جرم آمده بود با اين افراد همدست بوده و به همين دليل اين دو مامور نيز به همراه متهمين ديگر بازداشت مي شوند. با توجه به اينكه شقايق نقش زيادي در اين پرونده شقايقشت از جرايم مطروحه در پرونده تبرئه و آزاد مي شود و تنها حشمت به همراه حليمه و دو مامور پليس ديروز صبح در شعبه هفتم دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه مي شوند.

حشمت زمانيكه در جايگاه قرار مي گيرد منكر اتهام انتسابي شده و مي گويد من به خاطر اينكه اين مرد براي انجام عمل منافي عفت وارد خانه ام شده بود عصباني شدم و با مامور پليس نيز همكاري كردم تا بتوانم از او پول بگيرم. او مدعي بود كه به غير از حليمه زن ديگري هم دارد كه از آن زنش نيز دو فرزند دارد و با كاركردن در بازار ميوه و تره بار روزي خود را به دست مي آورد.

حشمت كه از وجود فيلم هاي دوربين مداربسته موجود در خانه اش بر پرونده باخبر نبود همچنان به دروغ بافي هاي خود ادامه مي داد تا اينكه بالاخره با درخواست قضات فيلم دوربين مداربسته نيز داخل دستگاه قرار داده شد تا به اين صورت حشمت با مدارك موجود در پرونده روبرو شود اما اين تمامي ماجرا نبود و باز هم حشمت مدعي شد هيچ سناريويي در اين ميان مطرح نبود و اين آقا چون مي خواسته است با دوست همسرش يعني شقايق رابطه برقرار كند و اين عمل را نيز قرار بود در خانه اش مرتكب شود او را عصباني كرده بود. با اين وجود تمامي مدارك موجود در پرونده عليه حشمت بود.

در انتهاي اين جلسه قضات وارد شور شدند تا براي تعيين سرنوشت متهم تصميم گيري كنند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید