یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » اين دو زن جوان دوست برادرشان را كشتند! | در جنوب تهران رخ داد

اين دو زن جوان دوست برادرشان را كشتند! | در جنوب تهران رخ داد

0
1 797
کد خبر: 13274

میار: دو دختر افغان كه با اسيدپاشي به روي زني از هم وطنان خود موجبات مرگ او را فراهم آورده بودند به زودي در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران پاي ميز محاكمه خواهند رفت.

رسيدگي به اين پرونده از دو سال پيش و در جريان يك فقره اسيدپاشي به زني افغاني در يكي از پارك هاي جنوب شهر تهران آغاز شد. متهمان اين پرونده كه دو زن جوان بودند به زودي بازداشت شدند و در راستاي رسيدگي در پرونده به شعبه مربوطه بازپرسي منتقل شدند. اين دو نفر مدعي بودند كه قرباني برادرشان را ربوده و از آنها پنهان كرده است.

در ادامه يكي از اين دو خواهر گفت: من برادري دارم كه با اين زن از مدتي پيش دوست شده بود. برادرمان از خانه فرار كرد و ما تمامي جاهايي را كه به ذهن مان مي رسيد گشتيم اما خبري از برادرمان پيدا نكرديم تا اينكه يك روز متوجه شديم قرباني بايد از جزئيات دقيق اين ماجرا با خبر باشد. به همين دليل به سراغش رفتيم و با او صحبت كرديم كه صحبت هاي ما را نپذيرفت و گفت شما به من تهمت مي زنيد و من از برادرتان خبر ندارم تا اينكه روز واقعه با او در پارك قرار گذاشتيم و خودش با موبايل به بردارمان زنگ زد و ما متوجه شديم كه از برادرمان شماره نيز دارد اما باز هم به ما دروغ مي گفت. او اين همه مدت برادر ما را پنهان كرده بود و به همين دليل ما تصميم گرفتيم با اسيدي كه به همراه مان داشتيم سر و صورت او را بسوزانيم.

قرباني اين پرونده كه زن جواني بود و با اسيد سر و صورتش كاملا سوخته بود به افسر بازجوي پرونده مي گويد: من فقط مدتي با برادر اين دو خانم آشنا بودم و آنها در زمينه جزئيات ماجرا دروغ مي گويند. من نه از برادرشان خبر داشتم و نه مي دانستم كجاست اما براي اينكه خيالشان راحت شود برايشان شماره گفتم و گذاشتم با آن شماره صحبت كنند كه آنها نيز نامردي كردند و در عوض با اسيد لطف مرا جواب دادند.

اين تمامي ماجرا نبود و در حاليكه يك و نيم سال از رسيدگي به اين پرونده مي گذشت بالاخره قرباني بيچاره اين پرونده فوت كرد و مشخص شد كه علت فوت متوفي اسيدپاشي اين دو دختر بوده است.

با اين تفاسير اين بار پرونده با عنوان قتل عمدي تكميل شد و پس از صدور كيفرخواست عليه متهمين به زودي پرونده به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد. براساس اين گزارش به زودي دو دختر جوان افغان به اتهام قتل و اسيدپاشي در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران پاي ميز محاكمه خواهند رفت.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید