یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » قاتل 4 زن كرمانشاهي بازداشت شد+‌تصوير

قاتل 4 زن كرمانشاهي بازداشت شد+‌تصوير

0
1 737
کد خبر: 13230
قتل 4 زن در كرمانشاه
به گزارش میار، 22 دي ماه سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه در زمينه وقوع قتل هاي وحشتناك چهار زن توضیح داد: بر اساس اطلاعات اولیه به دست آمده فردی تیر ماه امسال به دلیل اختلافات خانوادگی پدر زن خود را به قتل می رساند که اولیای دم پس از گذشت چند ماه رضایت می‌دهند.  برادر مقتول که از این اقدام برادرزاده‌ها و همسر برادرش خشمگین بود، صبح امروز (جمعه 22 دیماه) در باغ فردوس کرمانشاه آنها را با سلاح گرم به قتل می رساند و با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید از صحنه متواری می شود. گروه ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی استان کرمانشاه پیگیر این موضوع هستند و با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به زودی مقتول را دستگیر خواهند کرد.

دستگيري قاتل

به گزارش میار، مهدی قنادی با اشاره به قتل چهار زن در آرامستان کرمانشاه در تاریخ 22 دی ماه سال گذشته گفت: مقتولان این حادثه به ضرب گلوله سرنشینان یک دستگاه پراید به قتل رسیده بودند. بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه پس از وصول گزارش این واقعه جنایی در محل حاضر شد و پرونده را بصورت ویژه در دستورکار قرار داد.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه عنوان کرد: پس از دستگیری دو نفر از متهمین، تلاش برای شناسایی عامل اصلی این واقعه مجرمانه با جدیت دنبال شد. با رصدهای قضایی و پیگیریهای ویژه بازپرس ویژه قتل، متهم اصلی این جنایت امروز(19 اردیبهشت) در تهران دستگیر شد. تلاش ضابطین دستگاه قضایی برای شناسایی سایر عوامل مرتبط کماکان ادامه دارد.

مقتولان این حادثه یک مادر به همراه سه دخترش بودند و علت این جنایت نیز اختلافات خانگی عنوان شده بود.

طبق اعلام صورت گرفته تیرماه سال گذشته مردی توسط دامادش با اسلحه گرم به قتل رسیده بود که اولیاء دم نسبت به قاتل گذشت کرده بودند.

برادران مقتول دراعتراض به گذشت همسر و فرزندان مقتول، این جنایت را رقم زده بودند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید