یکشنبه، 17 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » عامل شهادت سرگرد پليس دوباره محاكمه شد+ تصوير

عامل شهادت سرگرد پليس دوباره محاكمه شد+ تصوير

0
643
کد خبر: 13161

 میار: عامل شهادت مامور پلیس مرزداران كه با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شده بود ديروز صبح براي بار ديگر در شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه شد.

 در جریان این جنایت هولناک که 20 مهر سال 93 رخ داده است ماموران گشت کلانتری در غرب تهران، به سرنشین یک خودروی پراید در بزرگراه حکیم مشکوک شدند و دستور ایست دادند. پس از توقف خودرو سرگرد محمد جلال کاشانی كه  در آن هنگام 38 سال سن داشت برای بازرسی خودرو وارد عمل شد اما ناگهان مرد تبهکار با شلیک گلوله‌ای از پشت سر، مامور پلیس را هدف قرار داد و او را در دم به شهادت رساند. او در حال فرار بود که سرباز کلانتری حاضر در محل حادثه در عملیاتی ضربتی، جنایتکار مسلح را به دام انداخت.

محمود 21 ساله که پیش از آن نیز به اتهام تیراندازی تحت تعقیب پلیس قرار داشت پس از انتقال به اداره آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت. پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. عامل جنایت در جلسه محاکمه اتهام تیراندازی مرگبار را قبول کرد. با توجه به اسناد، مدارک و شواهد موجود در صحنه جنایت قاضی عبداللهی پس از پایان جلسه گذشته و با توجه به درخواست اولیای دم، متهم را به اعدام محکوم کرد اما اين راي در ديوان عالي كشور نقض گرفته شد و پرونده براي بار ديگر و با حضور متهم در شعبه چهارم دادگاه كيفري مورد بررسي قرار گرفت كه متهم باز هم منكر ارتكاب به قتل شد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید