یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » مرد تهراني ديوانه شد و با دو چاقوي سلاخي به جان تيمسار و دوستش افتاد+ تصوير

مرد تهراني ديوانه شد و با دو چاقوي سلاخي به جان تيمسار و دوستش افتاد+ تصوير

0
768
کد خبر: 13143
میار: مردی که روز گذشته در حرکتی داعشی وار قصد جان همسایه هایش را کرده بود پس از حضور ماموران کلانتری ۱۳۳ زیباسهر در محل خودش را تسلیم پلیس کرد. 
به گزارش میار، روز گذشته بود که بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران در جریان یک فقره قتل عمدی و یک مورد نیز ضرب و جرح عمدی در محدوده غرب تهران قرار گرفت.سریعا پس از این ایشان به همراه کارآگاهان اداره دهم جنایی پایتخت به محل حادثه رفتند و تحقیقات تکمیلی خود را در زمینه موضوع کلید زدند.براساس گزارش پرونده در محل مشخص شد مردی جوان با دو قبضه چاقو به دو مرد همسایگی خود حمله کرده و یکی از آنها را شدیداً زخمی کرده و دیگری را کشته است.با این تفاسیر متهم با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت بازداشت و امروز صبح برای انجام بازپرسی به شعبه دوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد.متهم که مدعی بود از سال ۹۲ مورد آزار و اذیتهای همسایه خود قرار گرفته است به بازپرس گفت: از سال ۸۸ به این خانه آمدم و همسایه پایین م از سال ۹۲  شروع به آزار و اذیت من کرد. اعصابم را به هم ریخته بود و هر بار عملیات ساختمانی انجام می داد و برای ما مشکل ایجاد می کرداو ادامه داد: از کالباس فروشی گرفته تا انواع صنوف را به این مغازه آورده بود تا اینکه این اواخر یک بنگاه باز کرد و هنگامی که من به او تذکر دادم ا یا هایش را بیشتر کرد . ادم اجیر کرده بود برادرم را گم و گور کنند. یک بار سه نفر اجیر کرد مرا بزنند و انگشت دستانم شکست. با همسایه ها هماهنگ می کرد تا مرا اذیت کنند و بالاخره کفر مرا درآورد.او در ادامه با اشاره به خرید دو چاقو از دو دستفروش در پشت شهرداری تهران گفت: این چاقو هرروز در دستم بود تا اینکه آن روز وقتی برای کار از خانه بیرون آمدم هر دویشان از بنگاه   بیرون آمدند و جلوی مرا سد کردند. من نیز با یک ضربه چاقو گردن مقتول را هدف گرفتم و با چاقوی دیگر شروع به زدن همسایه دیگرم کردم که در ادامه دختر مقتول گریه کنان آمد و با پلیس ۱۱۰ تماس گ فت.در انتها با دستور بازپرس مرادی متهم در اختیار کارآگاهان جنایی پایتخت قرار گرفت. 
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید