یکشنبه، 17 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » افزایش تعداد سرقت های پرونده باند سریالی سارقان ATM / آنها ۴۰ مغازه را خالی کرده اند+ تصوير

افزایش تعداد سرقت های پرونده باند سریالی سارقان ATM / آنها ۴۰ مغازه را خالی کرده اند+ تصوير

0
427
کد خبر: 13102

میار: سارقان عابر بانک‌های سطح شهر تهران ۴۰ مغازه نیز خالی کرده بودن و علاوه براین مشخص شده احتمال افزایش سرقت های دستگاه ATM نیز وجود داشته باشد.

در اسفند ماه سال 96 بود که خبر مربوط به سرقت دستگاه‌های خودپرداز به پلیس اطلاع داده شده و تیمی از ماموران اداره ۱۷ آگاهی تهران بزرگ، مسئول رسیدگی به این پرونده شد. در تحقیقات اولیه مشخص شد که اعضای این باند حرفه ای بوده و با توجه به حساسیت موضوع سریعا اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری این افراد کلید خورد.

براساس این گزارش سارقان در کرج، نازی آباد، بلوار میرداماد، میدان ونک  دست به سرقت زده بودند که به این ترتیب تحقیقات پلیس به سرانجام رسید و متهمان اوایل اردیبهشت ماه سال جاری در مخفیگاه خود در کرج بازداشت شدند.

این سارقان در وهله اول تنها به سرقت پنج دستگاه ATM اعتراف کرده بودند که به تازگی تحقیقات پلیس نشان از افزایش تعداد سرقت  این دستگاه ها دارد. همچنین تحقیقات پلیس نشان از این دارد که متهمان به ۴۰ مغازه نیز دستبرد زده اند و علاوه بر این ۲۵ دستگاه خودرو که بیشتر آنها مدل بالا بوده است به سرقت برده بودند.

تحقیقات در این پرونده ها همچنان ادامه دارد و پرونده ای در این زمینه با دستور بازپرس خسروی در شعبه پنجم دادسرای ناحیه سه تهران تشکیل شده است.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید