دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » بانك دي.ان.اي راز قتل اين مرد تهراني را فاش كرد| او در چاه فاضلاب دفن شده بود

بانك دي.ان.اي راز قتل اين مرد تهراني را فاش كرد| او در چاه فاضلاب دفن شده بود

0
529
کد خبر: 13101

میار: رسيدگي به اين پرونده از سال 83 و در جريان اعلام كشف يك فقره جسد بي نام و نشان در تهران آغاز شد. ماموران با حضور در محل تحقيقات اوليه را در زمينه موضوع كليد زدند كه مشخص شد صاحب ملك در حال ساخت و ساز بوده و وقتي قصد داشته است براي كند چاه فاضلاب اقدام كند متوجه وجود جسد در زير خاك مي شود و پليس را در جريان موضوع قرار مي دهد.

به اين ترتيب پرونده اي اخير فقداني در تهران مورد بررسي قرار گرفت و ماموران متوجه شدند كه دختر و پسري در زمينه فقدان پسرشان اعلام شكايت كرده بودند. با اين اوصاف ماجرا به پزشكي قانوني اعلام شد و از اين دو نفر نمونه دي.ان.اي اخذ شد كه مشخص مي شود قابليت انطباق دي.ان.اي متوفي با دختر و پسر جوان وجود ندارد و به همين دليل آنها براي مشخص شدن موضوع به صورت دقيقتر به بانك ژنتيك تهران فرستاده مي شوند و در آنجا موضوع بررسي و بالاخره نسبت اين دو نفر با جسد مشخص مي شود.

بنابراين گزارش از آنجايي كه آنها پسر و دختر جسد بودند قرار شد علت مرگ متوفي مشخص شود تا آنها شكايت خود را طرح كنند كه مشخص مي شود جسد به علت خفگي جان خود را از دست داده است. تحقيقات پليس اما در زمينه اين ماجرا به جايي نمي رسد تا اينكه به زودي اولياي دم مقتول در دادگاه حضور يافته و درخواست دريافت ديه از بيت المال مي دهند. اين پرونده با اين اوصاف ديروز صبح به شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران داده شد و موضوع به صورت تخصصي توسط قضات شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران مورد بررسي قرار گرفت.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید