دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » درگيري به خاطر يك دختر وراميني منجر به قتل شد

درگيري به خاطر يك دختر وراميني منجر به قتل شد

0
814
کد خبر: 13100

میار: فردي كه مرد جواني را به خاطر يك دختر كشته بود در انتها قرار شد با پرداخت 300 ميليون تومان به مادر مقتول بخشيده شود.

رسيدگي به اين پرونده از سال گذشته و در جريان گزارش يك فقره قتل عمدي در محدوده ورامين آغاز شد. پس از اعلام اين گزارش سريعا ماموران انتظامي در ورامين به همراه بازپرس كشيك قتل به محل حادثه رفته و تحقيقات خود را در اين زمينه كليد زدند. تحقيقات آنها نشان از اين داشت كه مرد 35 ساله اي در درگيري با مرد 25 ساله اي، سناريوي قتل جوان 25 ساله را رقم زده است.

متهم به زودي بازداشت شد و در تحقيقات صراحتا به ارتكاب قتل معترف شد و گفت: قبل از روز حادثه خود مقتول با من تماس گرفت و گفت كه چرا قصد داري با دوست دختر من ازدواج كني. او به من گفت من قصد ازدواج داشتم و تو حق نداري كه با او ازدواج كني و در ادامه به من گفت بيا سر قرار. محلي را انتخاب كرد و مرا به آنجا كشاند كه يكدفعه ديدم چاقو مي كشد و وقتي اوضاع را خراب ديدم چاقو را از دستانش درآوردم كه نمي دانم چه شد ضربه اي به او وارد كردم و او كشته شد.

به اين ترتيب متهم با تكميل تحقيقات در پرونده به زندان فرستاده شد و ديروز صبح در شعبه يازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران تحت محاكمه قرار گرفت. او زمانيكه در جايگاه قرار گرفت در دفاع از خود گفت: من اگر مقتول را نمي كشتم او مرا مي كشت و من در اين ماجرا مقصر نيستم. در ادامه اولياي دم مقتول كه مادرش بود از زندان به همراه ماموران زندان به دادگاه آورده شد و در زمينه درخواست خود گفت: من مي خواهم قاتل فرزند بيچاره ام را قصاص كنم.

اين زن كه به اتهام حمله شيشه در زندان به سر مي برد در ادامه با درخواست گذشت و گريه و زاري قاتل روبرو شد و در ادامه دلش به رحم آمد و گفت به شرط دريافت 300 ميليون تومان پول از تو اعلام گذشت مي كنم.

در ادامه قضات براي تصميم گيري در زمينه راي دادگاه وارد شور شدند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید