یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » وقتی مادرشوهرم فهمید من با مرد مورد علاقه اش رابطه داشته ام...

وقتی مادرشوهرم فهمید من با مرد مورد علاقه اش رابطه داشته ام...

0
1 273
کد خبر: 12981

میار: عروس جنایتکار دوباره به دادگاه بازگشت

عروس شیطان صفت که با همکاری مرد غریبه مادرشوهرش را کشته بود دوباره در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

اسفند 89، مردی با مراجعه به یکی از کلانتری‌های پایتخت از ناپدید شدن ناگهانی مادرش خبر داد و گفت: محل سکونت ما در آبیک قزوین است. مادرم چند روز پیش برای دیدن آشنایانمان به تهران آمد اما به طور ناگهانی ارتباطش با ما قطع شد و چند وقتی است که از او هیچ خبری نداریم.

با ثبت این شکایت، تحقیقات کارآگاهان از خانواده شاکی آغاز و در همان ابتدا مشخص شد یکی از عروس‌های خانواده به نام ناهید با مادرشوهرش اختلافات شخصی دارد و این ادعایی بود که خود شوهر ناهید مطرح کرده بود. با کسب این سرنخ، ناهید به کلانتری احضار و در بازجویی‌ها پرده از سرنوشت هولناک مادرشوهرش برداشت و به این قتل هولناک در تهران اعتراف کرد و همدست خود را نیز به کارآگاهان نشان داد.

پس از اعتراف ناهید، سامان نیز در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد. او محل اختفای جسد را به ماموران نشان داد اما جسد به حدی متلاشی شده بود که تحقیقات ابتدایی پزشکی قانونی در کشف علت اصلی مرگ ناکام ماند و در نهایت مشخص شد که قاتل یا قاتلین با کشیدن جسمی منعطف از پشت گردن، باعث خفگی و قتل زن بیچاره شده اند. سرانجام پس از مدتی جزئیات پرونده تکمیل شد و برای رسیدگی در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت که بنابر گزارش خبرنگار ما جلسه ای در این زمینه در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران تشکیل شد.

براساس این گزارش در آن جلسه قضات رای به قصاص متهم مرد پرونده و تبرئه زن جوان از مشارکت دراین قتل هولناک دادند اما قضات دیوان عالی کشور نظر دیگری داشتند و به همین دلیل پرونده را برای بررسی دوباره به دادگاه کیفری بازگرداندند که در نتیجه موضوع به شعبه هم عرض ارجاع شد و صبح روز سه شنبه جلسه ای در این زمینه در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران تشکیل شد.

براساس گزارش خبرنگار ما در این جلسه که در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی و مستشار قاضی واعظی تشکیل شده بود ابتدا اولیای دم برای عامل این قتل درخواست قصاص کردند.

سپس عروس خیانتکار در جایگاه قرار گرفت و در توضیح این جنایت گفت: من و مادر شوهرم هر دو با این مرد که راننده وانت است رابطه داشتیم اما تا مدتی از اینکه او با هر دو نفر ما رابطه دارد خبری نداشتیم تا اینکه یک روز این ماجرا برملا شد و هر دویمان از این قضیه با خبر شدیم. این مرد که در آن موقع 22 ساله بود از مقتول مقدار سه میلیون تومان پول بهره گرفت و قرار شد هر ماه 50 هزار تومان به او بازگرداند. این ماجرا ادامه داشت و روابط ما نیز برقرار بود تا اینکه یک روز مادرشوهرم از این مرد جوان خواست پولش را بازگرداند و او که در مضیقه مالی بود تصمیم گرفت مادرشوهر مرا بکشد چراکه مادرشوهرم  می توانست رابطه من و او را نیز برملا کند و به دلیل ترس از این موضوع من هم با او همکاری کردم و با مادرشوهرم قرار گذاشتیم که برای رابطه پنهانی با راننده وانت جوان به تهران برویم. در محدوده اشرفی اصفهانی یک چاه را نشان کرده بودیم که بار اول از ارتکاب به قتل پشیمان شدیم و با این حال راننده وانت مادرشوهرم را بار دوم با بهانه برقراری رابطه به داخل چهاردیواری برد که در آنجا یک چاه بود و قبل از اینکه من سر برسم او خودش مادرشوهرم را به داخل چاه پرتاب کرده بود.

در ادامه مرد جوان که او نیز مانند این زن متهم به مشارکت در قتل مادرشوهر بیچاره است در جایگاه ایستاد و با انکار تمامی صحبت های عروس خیانتکار گفت: من در این ماجرا هیچ تقصیری نداشتم بلکه این عروس شیطان صفت که در آن سن مرا گول زده و وسوسه های شیطانی او مرا عاشق و شیفته اش ساخته بود مجبورم کرد به چنین کاری دست بزنم چراکه عشق این زن چنان مرا کور کرده بود که حتی حاضر بودم به خاطر او شوهرش را هم بکشم.

این مرد در ادامه روز واقعه را توضیح داد و گفت: محل چاه را با همکاری هم پیدا کرده بودیم و این زن چون مادرشوهرش متوجه رابطه من و خودش شده بود با من نقشه قتل او را در میان گذاشته بود. او به من می گفت از اینکه رابطه مان برای  شوهرش رو بشود ترس دارد و به خاطر همین نقشه قتل مادرشوهرش را کشید و آن روز وقتی که من  این دو را با وانت خود به محل جنایت رساندم طی قرار قبلی به داخل چهاردیواری رفتند که در آن چاه بود و وقتی من به محل رسیدم دیدم که او در حال خفه کردن مادرشوهرش است به این ترتیب که روی سینه او قرار گرفته بود و با فشردن گلوی زن میانسال او را از پای درآورده بود. من نیز تصمیم گرفتم تکه سنگی را که آنجا بود به او بدهم که قبل از هرگونه اقدام من مادرشوهرش خفه شده بود و بعد از جنایت جسد را به داخل چاه آب پرتاب کردیم.

در انتهای رسیدگی به این پرونده قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران برای تصمیم گیری در زمینه سرنوشت این دو متهم وارد شور شدند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید