جمعه، 15 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » آتش سوزي مسلم با موفقيت خاموش شد| حادثه مصدومي نداشت+ تصوير

آتش سوزي مسلم با موفقيت خاموش شد| حادثه مصدومي نداشت+ تصوير

0
646
کد خبر: 12879
میار: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه حریق در انبار رستورانی در بازار تهران رخ داده است گفت: در حال حاضر آتش مهار شده است.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با نيك رو، درباره آتش سوزی در یک رستوران‌های بازار تهران اظهار کرد: در طبقه دوم این رستوران بخشی به مساحت حدود 40 متر به عنوان انبار استفاده می‌شد که سقف آن دچار آتش‌سوزی شد و به همین دلیل دودی از این ساختمان به چشم می خورد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد :‌وسعت آتش‌سوزی چندان زیاد نبود و در حال حاضر آتش خاموش شده و عوامل آتش نشانی مشغول لکه گیری هستند و خوشبختانه مورد مصدومی نداشته است.حریق رستوران‌ "مسلم" در بازار تهران مهار شد/آتش سوزی مصدومی نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه حریق در انبار رستورانی در بازار تهران رخ داده است گفت: در حال حاضر آتش مهار شده است.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آتش سوزی در یک رستوران‌های بازار تهران اظهار کرد: در طبقه دوم این رستوران بخشی به مساحت حدود 40 متر به عنوان انبار استفاده می‌شد که سقف آن دچار آتش‌سوزی شد و به همین دلیل دودی از این ساختمان به چشم می خورد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد :‌وسعت آتش‌سوزی چندان زیاد نبود و در حال حاضر آتش خاموش شده و عوامل آتش نشانی مشغول لکه گیری هستند و خوشبختانه مورد مصدومی نداشته است.
دسته بندی: شهری / حوادث / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید