شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » ناگفته های دختر گیلانی که شاهد کتک خوردن یک جوان از پلیس بود | این پسر شرور با اسپری فلفل و قمه به ماموران راهور حمله کرد! + فیلم و عکس

ناگفته های دختر گیلانی که شاهد کتک خوردن یک جوان از پلیس بود | این پسر شرور با اسپری فلفل و قمه به ماموران راهور حمله کرد! + فیلم و عکس

0
1 903
کد خبر: 12762




فیلمی به تازگی در فضای مجازی منتشر شد که ماموران راهور بندرانزلی در حال ضرب و شتم یک پسر جوان هستند، این فیلم با عنوان کتک زدن پسر جوان به دست ماموران راهور بندرانزلی به خاطر حجاب همسرش در فضای مجازی در حال پخش شدن بود، اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است که مادر دختر جوانی که در فیلم دیده اید توضیحات لازم را در یک فیلم دیگری که خودش ضبط کرده است می دهد.
موضوع از این قرار بود که در پی تماس مردم با پلیس که پسر جوانی با قمه به یک دختر حمله ور شده است، ماموران راهور که در نزدیکی محل حادثه بودند خود را زودتر از ماموران پلیس انتظامی به محل می رسانند و زمانی که پسر شرور ماموران راهور را مشاهده می کند با اسپری فلفل به آنها حمله ور می شود که ماموران راهور این جوان را دستگیر و تحویل ماموران انتظامی و ماموران آگاهی می دهند.


وی در این فیلم می گوید: سلام، من زهره صفری هستم مادر زهرا، دختری که در میدان کارآموزی الغدیر توسط پسری به نام میلاد مورد ضرب و شتم قرار گرفت که ماموران راهور برای نجات دخترم وارد صحنه شدند. این پسر شرور با اسپری فلفل و قمه به ماموران راهور حمله کرد. این پسر از اراذل و اوباش های منطقه است و بارها برای خانواده ام ایجاد مزاحمت کرده است و در آخر من از پلیس راهور برای این کار شجاعانه اش تقدیر می کنم.

دسته بندی: حوادث / فیلم
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید