چهارشنبه، 13 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » قصاص براي معتاد شيشه اي كه همسرش را كشت+ تصوير

قصاص براي معتاد شيشه اي كه همسرش را كشت+ تصوير

0
642
کد خبر: 12671

میار: مرد معتاد كه همسرش از اعتيادش خسته شده بود با هشت ضربه چاقو او را كشت و در جلسه روز گذشته نيز وقتي با درخواست قصاص اولياي دم براي خودش روبرو شد گفت مرا بكشيد تا راحت شوم. پليس براي اين قاتل شيشه اي عمليات ويژه اي راه انداخت و آخرسر مجبور شد دو گلوله به پاي مقتول شليك كند تا او را از فرار بازدارد.

رسیدگی به این پرونده از عصر خونین 15 بهمن ماه سال 95 و در پي گزارش قتل وحشتناكي در خانه اي خانه ای واقع در پاکدشت آغاز شد. کارآگاهان جنایی در محل جنایت حضور یافتند و با جسد زن جوانی بنام ستاره روبرو شدند. در تحقیقات فنی پلیس عامل جنایت که شوهر این زن بود در یک عملیات تعقیب وگریز با شلیک هاي پليسي به سوي متهم دستگیر شد كه در نتيجه متهم از دو پا تير خورد و از فرار بازماند.

مرد معتاد در همان بازجویی های نخستین پرده از راز جنایت هولناکش برداشت و به قتل عمد همسرش اعتراف کرد. این متهم صبح دیروز از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور قاضی واعظی پای میز محاکمه ایستاد. در آغاز جلسه اولیای دم مادر و دو فرزند مقتول در جایگاه قرار گرفتند وخواستار قصاص متهم شدند.

پسر مقتول در دادگاه گفت: این مرد مادرم را به ستوه آورده بود و او را دائما کتک میزد و با مصرف مواد مخدر وآزار و اذیت زندگی را به كام ما تلخ کرده بود. او مادرم را بیگناه کشت وحالا ما خواستار اعدام او هستیم.

مادر مقتول هم به رفتارهای دامادش در روستای محمود آباد پاکدشت اشاره کرده که باعث خجالت خانواده شده بود و به اينكه متهم در آن محل به خفت گيري معروف بود نيز اشاره كرد. در پایان جلسه قضات پس از شور با یکدیگر با توجه به محتوای پرونده و درخواست اولیای دم متهم را به اتهام قتل عمد همسرش به قصاص نفس محکوم کردند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید