سه شنبه، 12 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » محاكمه پدر و پسر به اتهام جلب بدهكار!

محاكمه پدر و پسر به اتهام جلب بدهكار!

0
792
کد خبر: 12665

میار: پدر و پسري كه از بدهكار خود به ستوه آمده بودند با حكم جلب به سراغش رفته و او را دزديدند اما مرد بدهكار باز هم زرنگي كرد و بعد از فرار از دست طلبكارش به سراغ پليس رفت و از آنها به اتهام آدمربايي و اخذ امضا با زور شكايت كرد.

رسيدگي به اين پرونده از اوايل سال گذشته و در جريان اعلام يك فقره آدمربايي به ماموران انتظامي در جنوب تهران آغاز شد. شاكي كه مرد جواني بود به ماموران گفت: من توسط دو مرد ربوده شدم و آنها كه به نظر مي آمد پدر و پسر باشند به مدت يك شب مرا در خانه شان نگه داشتند و امضا و مداركي را نيز از من اخذ كردند. از اين افراد به دليل آدمربايي شكايت دارم.

به اين ترتيب پرونده اي در اين زمينه تشكيل شد و دو متهم پرونده به زودي بازداشت شدند و از آنها تحقيق شد. متهم ميانسال پرونده مدعي بود: من از اين مرد طلب داشتم و نمي توانستم طلبم را وصول كنم. پنج سال پيش به او خانه اي فروخته بودم و او كماكان پول اين خانه را به من نمي پرداخت كه به همين دليل از او شكايت كرديم و حكم جلبش را نيز دريافت كرديم اما او همچنان متواري بود و بعد از اينكه موفق شديم او را بگيريم به ما گفت به شما پولتان را به زودي خواهم داد و به اين ترتيب ما را گول زد و اسناد و مداركي هم كه امضا شده است خودش انگشت زده و امضا كرده و هيچ زوري در كار نبوده اما حالا به دروغ آمده و از ما شكايت كرده است.

ديروز صبح جلسه اي براي رسيدگي به اين پرونده در شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران تشكيل شد و به زودي قضات براي سرنوشت پرونده تصميم گيري خواهند كرد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید