یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » قتل همسر با همكاري سه مرد غريبه|‌ مقتول فهميده بود زنش با هم خانه شان ...

قتل همسر با همكاري سه مرد غريبه|‌ مقتول فهميده بود زنش با هم خانه شان ...

0
719
کد خبر: 12504

میار: زن جواني كه شوهرش به رابطه او و مرد شيطان صفتي پي برده بود براي مشخص نشدن اصل ماجرا با همكاري اين مرد شوهرش را كشت اما اين تمامي ماجرا نبود و تلاش هاي پليس براي حل معماي اين قتل در انتها نقشه شوم اين دو نفر را رو كرد. مرد شيطان صفت با اجير كردن  دو مرد غريبه شوهر اين زن را كشته بود و اكنون خودش از دست پليس متواري است.

ساعت هفت و نيم شب 11 دی ماه سال گذشته بود كه ماموران انتظامي کلانتری 102 پاسداران در جريان يك فقره قتل در منزلي حوالي محدوده شيان قرار گرفتند. تحقيقات ماموران در محل كشته شدن اين مرد را با ضربات مهلك چاقو مشخص كرد كه در نتيجه بازپرس كشيك قتل پايتخت از دادسراي جنايي تهران نيز در جريان موضوع قرار گرفت.

در نتيجه اين ماجرا سريعا بازپرس سجاد منافي آذر به همراه كارآگاهان جنايي به محل وقوع جنايت اعزام شدند و در تحقيقات اوليه خود متوجه شدند كه مقتول حتي براي نجات خودش يك بار به سمت پنجره خانه اش رفته بود كه با اين وجود عامل يا عاملين جنايت او را به داخل خانه كشيده و با ضربات چاقويي كه در دستانشان بوده به طور فجيعي مي كشند.

در نتيجه تحقيقات از افرادي كه حاضر در محل بودند شروع شد كه همسايه ها نيز سر و صدايي كه از خانه مي آمد را تاييد كردند و در ادامه در ادامه رسيدگي به اين پرونده به دستور بازپرس بررسي دوربين هاي مداربسته نيز در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت كه سريعا مشخص شد سه مرد غريبه از خانه مقتول خارج شده اند و به اين ترتيب تحقيقات براي شناسايي اين افراد نيز آغاز شد كه همسايه ها تنها يك نفر از آن غريبه ها را مي شناختند.

با توجه به وجود چنين موضوعاتي در پرونده همسر مقتول مورد بازجويي قرار گرفت كه او اظهار بي اطلاعي كرد و گفت براي مهماني به همراه دختر هفت ساله ام به خانه يكي از اقوام رفته بودم.

اين زن همچنين مدعي بود شب حادثه فرشيد نامي كه از آشنايان شوهرش بوده نيز در خانه حضور داشته است. با اين وجود اظهارات اين زن در مراحل بعدي وارد تناقضاتي شد كه ماموران با هماهنگي قضايي او را بازداشت كردند و متهم در اظهاراتش مدعي شد فرشيد مردي است كه از تمامي ماجرا خبر دارد.

همسر مقتول در شرح ماجرا افزود: فرشيد از مدتي پيش به خانه ما مي آمد و از آشنايان شوهرم بود. در نتيجه اين رفت و آمد ها من و فرشيد با هم صميمي شديم و روابط احساسي و عاطفي نزديكي بين مان برقرار شد بي خبر از اينكه شوهرم نيز به زودي از اصل موضوع باخبر خواهد شد. در نتيجه اين موضوع بود كه فرشيد پيشنهاد داد شوهرم را از بالكن خانه به پايين پرتاب كنيم كه اين نقشه با بن بست روبرو شد و نتوانستيم اين كار را انجام دهيم. بعد از آن فرشيد گفت شوهرم را گير پليس بيندازيم. او مي گفت در ماشين شوهرم مواد جاساز مي كنيم و او را به پليس لو مي دهيم تا گير قانون و زندان بيفتد و موضوع ما را فراموش كند. اين نقشه هم نگرفت تا اينكه نقشه دقيقي خود فرشيد كشيد و به من گفت يك روز كه از خانه ام به همراه دخترم به خانه آشنايان رفته بودم به او كليد يدكي خانه را بدهم تا او بتواند وارد خانه شود و شوهرم را به طريقي از سر راه بردارد كه در تصاوير دوربين مداربسته نيز تصوير فرشيد را مي بينيد اما آن دو نفر ديگري كه همراه خودش به خانه آورده بود را ابدا نمي شناسم.

در ادامه ماموران موفق به شناسايي دو متهم متواري پرونده شدند كه به همراه فرشيد از خانه بيرون رفته بودند. يكي از اين متهمان اعتراف صريح به جنايت كرد و قتل را به گردن فرشيد انداخت. او گفت: ما با فرشيد در پارك آشنا شديم و او گفت مي خواهد شوهر خواهرش را گوشمالي بدهد و از ما كمك خواست.

اين مرد در زمينه روز واقعه اينگونه ماجرا را تشريح كرد: من و دوستم به همراه فرشيد به خانه مقتول رفتيم و پنهان شديم تا اينكه او بازگشت و با چاقو به جانش افتاديم كه يكدفعه او موفق به فرار به سمت پنجره شد اما فرشيد او را گرفت و با ضربات چاقو كشتش.

متهم ديگر پرونده نيز گفت: فرشيد وقتي به پارك آمد متوجه شد ما بيكار و بي پول هستيم و از همين ماجرا سو استفاده كرد. او به ما گفت بياييد شوهر خواهرم را گوشمالي بدهيد تا به شما چند ميليون پول بدهم. او مدعي بود دامادشان خواهرش را خيلي اذيت مي كند و كتك مي زند و به همين دليل قصد دارد كه او را گوشمالي بدهد. ما نيز كه بي پول بوديم اين ماجرا را پذيرفتيم و به خانه رفتيم اما از ماجرا قتل بي خبر بوديم. وقتي كسي خانه نبود وارد خانه شديم و فرشيد خودش كليد داشت. او ما را به داخل خانه برد و گفت پنهان شويد تا شوهرخواهرم بيايد. وقتي مقتول بازگشت يكدفعه با چاقو به جانش افتاديم اما مقتول به سمت بالكن خانه فرار كرد تا از همسايه ها كمك بخواهد كه فرشيد سر رسيد و او را گرفت و با ضربه چاقو آخرين ضربه ها را زد كه در اثر ضربه هاي چاقوي فرشيد مقتول كشته شد.

در انتهاي رسيدگي به اين پرونده متهمان در اختيار اداره دهم آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند تا تحقيقات كاملي در زمينه ماجرا انجام شود و دستور بازداشت متهم اصلي نيز صادر شد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید