یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » شگرد نوين مرد افغان براي سرقت از مغازه دارها| سرقت به خاطر بيماري دختر

شگرد نوين مرد افغان براي سرقت از مغازه دارها| سرقت به خاطر بيماري دختر

0
881
کد خبر: 12416
میار: مردي كه براي خرج و مخارج عيد فرزندان و همسرش پولي در چنگ نداشت نقشه اي را كشيد كه با آن بتواند گذران زندگي كند و بيماري دخترش را نيز علاج كند.

رسيدگي به اين پرونده ها از اوايل عيد امسال آغاز شد، در يكي از اين پرونده ها مردي كه روز هشتم عيد مورد سرقت عجيبي قرار گرفته بود در اداره آگاهي حضور يافت و اعلام كرد به طريقه اي جديد مورد سرقت قرار گرفته است.

او مدعي بود با بررسي دوربين هاي مداربسته مغازه اش متوجه شگرد سارق افغاني شده است كه از او كارت شارژ خريده و پس از خريد كارت شارژ با همكاري همدستش توانسته عابربانك مغازه را كه با استفاده از آن فروشنده براي مشتري هايش شارژ مي خريد سرقت كند.

پس از طرح اين شكايت ماموران اداره آگاهي موفق شدند متهمين را شناسايي و دستگير كنند. يكي از متهمين كه امروز صبح در شعبه هشتم دادسراي ويژه سرقت ،در برابر بازپرس مرتضي رسولي حضور يافته بود مدعي شد: من به دليل بيماري دخترم و همچنين بي پولي چنين نقشه اي را طراحي كردم.

او در زمينه نقشه اش توضيح داد: وقتي چند نفر از قماربازها كه از دوستانم بودند به من كارت هاي عابربانكشان را دادند تا ببرم و برايشان در پمپ بنزيني كارت بكشم گفتم با جلب اعتماد پمپ بنزيني ها مي توانم كارت عابربانك بدزدم و از اين راه پولي هنگفت به جيب بزنم تا بتوانم بيماري دخترم را نيز علاج كنم.

اين مرد در ادامه افزود: من به دوستم نيز اين نقشه را گفتم و او نيز به دليل اعتياد نقشه را پذيرفت. به مغازه ها مي رفتم و از آنها مي خواستم كارت شارژ برايم بكشند و اينگونه رمز عابربانك مغازه دارها را حفظ مي شدم و در مراجعه بعدي به همراه دوست معتادم كارت عابر بانك مغازه دار را به طوريكه كسي متوجه نشود مي دزديدم و از آن سرقت مي كردم.

او در زمينه برداشت ها نيز توضيح داد: چون پمپ بنزيني ها به من اعتماد داشتند برايم كارت مي كشيدند و در بيشترين مقدار موفق شدم از يكي از كارت ها حدود يك ميليون تومان پول بكشم.

تحقيقات در زمينه اين پرونده ها در جريان است.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید