دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » مرد قاتل پس از آزادي دوباره آدم كشت

مرد قاتل پس از آزادي دوباره آدم كشت

0
754
کد خبر: 12415
میار: متهمي كه در دومين قتل خود، ديروز صبح از زندان به دادگاه كيفري يك استان تهران آورده شده بود زمانيكه در برابر قضات شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران قرار گرفت گفت هرچه سريعتر مرا قصاص كنيد. ماجراي اين پرونده قتل به بيش از 3 سال پيش باز مي گردد كه قاتل با انگيزه اي مرموز دوست خودش را كشت. قضات در انتهاي اين جلسه وارد شور شدند تا براي سرنوشت پرونده تصميم گيري كنند.
بهمن ماه سال 93 بود كه ماموران انتظامي در بومهن در جريان يك فقره كشف جسد در ويلايي در حوزه استحفاظي خود قرار گرفتند و سريعا پس از اين به محل كشف جسد اعزام شدند. براساس تحقيقات اوليه مشخص شد مقتول با ضربه عميق چاقو و در يك غافلگيري به قتل رسيده است و به اين صورت از مستخدم ويلا تحقيقاتي انجام شد كه اين مرد مدعي شد مقتول با دوستش در خانه بود. در همين حال بود كه تلفن ويلا زنگ خورد و وقتي مستخدم به تلفن جواب داد متوجه شد كه متهم پشت خط است و به اين صورت ماموران اداره آگاهي موفق شدند متهم را كه همان دوست مقتول بود با رديابي باجه تلفن دستگير كنند.
متهم در اظهارات اوليه خود مدعي شد: من و مقتول با هم دوست بوديم. روز واقعه هم شراب خورديم و هم مواد مصرف كرديم كه يكدفعه متوفي قصد تجاوز به من را كرد و من هم قاطي كردم و او را كشتم.
متهم كه قاتل سابقه داري بود و از قتل گذشته خود نيز با دريافت رضايت توانسته بود رهايي پيدا كند با بازسازي صحنه جنايت به زندان منتقل شد تا اينكه بالاخره با تكميل پرونده اش ديروز صبح در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران مورد محاكمه قرار گرفت.
پدر و مادر مقتول براي قاتل درخواست قصاص كردند و پدر مقتول به قضات شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران گفت: من مطمئنم كه اين مرد دروغ مي گويد. او براي مكانيكي پسرم ماشين مي آورد و با هم خورده حسابي داشتند تا اينكه اين نقشه را براي او كشيد و او را در خواب و غافلگيري كشت.
اما متهم هيچ كدام از صحبت هاي پدر مقتول را قبول نكرد و گفت كه من صحبت هايم را در گذشته كرده ام و فقط تقاضا دارم هرچه زودتر مرا قصاص كنيد.
در ادامه رسيدگي به اين موضوع پدر مقتول پرسيد مدعي شده اي هم مواد و هم مشروب مصرف كرده اي در حاليكه در خون مقتول مواد مخدري موجود نبوده است. متهم فكري كرد و گفت: من اشتباه كرده ام و مثل اينكه مشروب مصرف كرد و مواد را فقط من مصرف كرده بودم. در ادامه قاضي گفت مقتول براساس نظريه پزشكي قانوني هنگام غافلگيري فوت شده است كه متهم گفت: من حرف هايم را زده ام و هيچ صحبت ديگري در اين زمينه ندارم. فقط مرا قصاص كنيد.
در انتهاي اين پرونده قضات وارد شور شدند تا براي سرنوشت متهم تصميم گيري كنند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید