پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » اين دختربچه را پيدا كنيد| او دو شب است بيرون از خانه خوابيده

اين دختربچه را پيدا كنيد| او دو شب است بيرون از خانه خوابيده

0
2 940
کد خبر: 12374
میار: سرنوشت تيناي شش ساله كه از روز پنجشنبه گمشده است نامعلوم بوده و به همين دليل خانواده اين بچه از شما استمداد مي جويند كه به آنها كمك كنيد تا اين دختربچه كوچولو پيدا شود. يكي از تماس ها مربوط به فردي بوده كه مدعي شده است اين دختربچه را در مهمانخانه اي در قرچك ديده است.
به گزارش میار، روز چهارشنبه بود كه تينا كوچولو به خانه پدربزرگش مي رود. پدر و مادر اين دختر كوچولو سالها پيش جدا شده اند و مادر او خيلي وقت است كه از او حتي سراغي نگرفته است. اين دختربچه تنها به دليل اينكه روز چهارشنبه پدرش براي درمان به بيمارستان رفته بود شب را در خانه پدربزرگش در همان حوالي خانه پدري مي رود.
پدر تينا به ما مي گويد: من خيلي برايش دلتنگ شدم و به همين دليل با پدرم تماس گرفتم كه دختر كوچولويم را به خانه ام بفرستد. او نيز همين كار را كرد و بعد از آن ديگر او را نديده ايم.
او در زمينه جست و جويش نيز توضيح مي دهد: وقتي با پدرم تماس گرفتم و متوجه شدم از او هيچ خبري ندارد به همين دليل به گشتن و جست و جو پرداختم. هيچ خبري از تينا نشد تا اينكه به كلانتري رفتم و گمشدن او را ثبت كردم.
اين اتفاق در كمالشهر كرج رخ داده و با اين وجود تنها يك نفر با پدر تينا تماس گرفته و از ديدن او در يك مسافرخانه در قرچك خبر داده است. تلاش هاي پليس براي جستن اين دختربچه ادامه دارد و بنابرگزارش خبرنگار ما كساني كه از سرنوشت اين دختر كوچولو اطلاعي دارند مي توانند با شماره 026347110080 و 09195069860 تماس بگيرند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید