پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » سرنوشت عجيب مرد جوان كه در تهران گمشد

سرنوشت عجيب مرد جوان كه در تهران گمشد

0
847
کد خبر: 12372

میار: مرد معتادي كه از خانه فرار كرده بود در نهايت از زندان سر در آورد و به مدت دو سال خانواده خود را حيران و سرگردان كرد. او در زندان اسم جعلي براي خود ساخته بود و به همين دليل خانواده اش مدت ها به دنبال او بودند تا اينكه مشخص شد مرد معتاد جوان در زندان فوت شده است.

رسيدگي به اين پرونده از سال 94 آغاز شد. با مشخص شدن اينكه پسر جواني از خانه خود خارج شده و ديگر هيچ كس از او خبري ندارد پرونده اي در زمينه موضوع در شعبه يازدهم آگاهي تهران بزرگ تشكيل شد. تحقيقات اوليه در زمينه اين موضوع انجام شد كه با اين وجود مشخص شد هيچ اثري از او در هيچ كجاي ايران نيست و به همين دليل پرونده در اداره آگاهي جريان داشت تا اينكه خانواده اش با مراجعه به شعبه نهم بازپرسي در دادسراي جنايي خبر از پيدا شدن فرزندشان دادند اما آنها در برابر بازپرس سهرابي سناريوي پيچيده اي را قرار داده بودند.

خواهر مفقودي مدعي شد: همسايه ما به زندان افتاده بود و وقتي كه از زندان آزاد شد به ما چيز عجيبي در مورد برادرم گفت. او مدعي شده است كه برادرم را در زندان ديده در حاليكه حالش خراب بوده و دو سالي نيز از فوت برادرم در زندان مي گذرد.

با مشخص شدن اين موضوعات با دستور بازپرسي خانواده متهم به زندان مربوطه رفته و در آنجا ليست افرادي كه در سال 94 فوت شده بودند مورد بررسي قرار گرفت. تحقيقات اوليه نشان مي داد ادعاي خانواده پسر جوان نزديك به حقيقت است و به همين دليل رسيدگي به اين موضوع با دستور بازپرس سهرابي در اختيار پزشكي قانوني قرار گرفت چراكه بايد مشخص شود اثر انگشت فرد فوتي با اثر انگشت مفقودي برابري مي كند يا خير. تحقيقات در اين پرونده همچنان در جريان است و بنابر گزارش خبرنگار ما مشخص شده است كه علت شناسايي نشدن متوفي در همان موقع مشخص نبودن اسم حقيقي او در زندان بوده است و به احتمال زياد او نام اشتباهي به زندان داده بود تا سوابقش مشخص نشود. 

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید