شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » ماجراي دزدان خوش شانس خودرو| سوار ماشين شان شدم در حاليكه ساك 200 ميليون توماني در دستانم بود و...+ تصوير

ماجراي دزدان خوش شانس خودرو| سوار ماشين شان شدم در حاليكه ساك 200 ميليون توماني در دستانم بود و...+ تصوير

0
1 190
کد خبر: 12288
میار: مردي كه با شناسايي افرادي در سايت ديوار دست به سرقت هاي سريالي از شهروندان تهراني مي زد بازداشت شد. اين دزد خوش شانس در يك فقره از سرقت ها بيش از 200 ميليون تومان پول و طلا برده بود كه با تلاش هاي ماموران اداره آگاهي تهران بزرگ بلاخره بازداشت شد. متهم مدعيست تمامي پول هايش را در زمان خريد مواد مخدر به باد داده است چراكه مرد قاچاقچي سرش را حين تحويل مواد كلاه گذاشته است.  
رسيدگي به اين پرونده از ارديبهشت ماه سال گذشته آغاز شد. در يكي از روزهاي آن ماه مردي با مراجعه به پليس مدعي شد كه سارقان مسلح كه سردسته شان به كلت كمري مسلح بود اموال همراه او را دزديده است. از مدتي پيش قرار بود خودروي خودم را بفروشم چراكه قرار بود خانه بخرم و تمامي پول پيش خانه و پس اندازم را جمع كرده بودم تا سريعا بعد از نقل و انتقال از اينجا به خانه اي كه قرار بود بخرم بروم تا اينكه در جريان فروش ماشين به مشكل خوردم.
او با اشاره به آگهي كردن خودرويش براي فروش در سايت ديوار ادامه داد: خودرويم را كه يك پرايد بود در ديوار آگهي كردم. همسرم از مدتي پيش به دليل بارداري در بيمارستان بستري بود و از جريان فروش خودرو به او چيزي نگفته بودم چراكه با خريد خانه قصد سورپرايزش را داشتم. يك مرد از سايت ديوار ماشين مرا ديده و با من تماس گرفت. با او به سر قرار رفتم. به صورت دستي قولنامه اي در ازاي دريافت مبلغ كمي نوشتم و ماشين را به پاركينگ بيهقي برده و خوابانديم تا اينكه او فردايش زرنگي كرده و از آنجا ماشين را به زور درآورد بدون اينكه به من چيزي بگويد. وقتي با او تماس گرفتم به من گفت چون مشكل خانوادگي داشتم به شهرستان رفتم و به زودي به تهران باز مي گردم. من هم حرفش را قبول كردم تا اينكه سه روز بعد تماس گرفت و با من قرار گذاشت. من كه قرار بود خانه را بخرم تمامي پول هايم را به همراه مقداري طلا در ساكي ريختم و به سر قرار رفتم تا ماشينم را از اين مرد پس بگيرم اما او وقتي سر قرار رسيد با ماشين ديگري آمد و يكدفعه با اسلحه كلت مرا تهديد كرد و دو دوستش نيز قمه در دست مرا سوار خودرو كردند. آنها پس از سرقت تمامي اموال من كه 135 سكه بهارآزادي و 25 ميليون تومان پول و يك سرويس طلا بود رفتند پتويي روي سرم انداختند و در جايي ناشناس مرا از خودرو بيرون كردند.
با ثبت اين شكايت در سامانه پليسي ماموران اداره يكم آگاهي تهران بزرگ تلاش هاي خود را براي دستگيري متهمان آغاز كردند تا اينكه متهمان امروز صبح با نيابت در شيروان بازداشت و به اداره آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند. تحقيقات در اين پرونده همچنان ادامه دارد در حاليكه احتمال مي رود سرقت هاي ارتكابي توسط اين مردان بيشتر از اين تعداد باشد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید