دوشنبه، 14 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » سارق ماشین، موتور دزدی هم می کرد| متهم در نارمک بازداشت شد

سارق ماشین، موتور دزدی هم می کرد| متهم در نارمک بازداشت شد

0
370
کد خبر: 11821
میار: رییس کلانتری 127 نارمک، ضمن اعلام خبر دستگیری یک سارق خودرو در خیابان دماوند، گفت: این سارق با استفاده از تاریکی شب، با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، درب خودروهای سواری را تخریب و آنان را سرقت می کرد.
سرهنگ " محمد مهدی ربیعی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری میار، ضمن اشاره به این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو به شیوه تخریب درب های آن، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت و تعداد گشت های انتظامی به خصوص در ساعات تاریکی هوا افزایش داده شد.
وی افزود: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی شبانه در خیابان دماوند، متوجه رفتار مشکوک راکب یک دستگاه موتورسیکلت شدند که در حال تخریب در یک دستگاه خودروی سواری بود. متهم به محض مشاهده ماموران کلانتری، موتورسیکلت را رها کرده و به صورت پیاده از محل متواری گشت.
رئیس کلانتری 127 تصریح کرد: ماموران به سرعت به تعقیب متهم پرداختند و موفق شدند او را پس از دقایقی تعقیب و گریز دستگیر کنند.
سرهنگ ربیعی با اشاره انجام استعلام پلاک انتظامی موتورسیکلت ادامه داد: در استعلام صورت گرفته، مشخص شد موتورسیکلت نیز مسروقه بوده و دارای ثبت سرقت است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق به همراه موتورسیکلت مسروقه به کلانتری منتقل شد گفت: با پذیرش بزه انتسابی مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و خودروی سواری، پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهم تحت بازجویی اولیه قرار گرفت.
وی همچنین گفت: کشف سرقت های بیشتری از متهم محتمل است. بر این اساس متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
دسته بندی: انتظامی / حوادث میار
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید